|
||||
|
||||
Marcski's 77'er T2b
Een maandje of twee geleden vertelde Alain dat hij een leuke T2b te koop had, of het niets voor mij was..
Ik was eigenlijk op zoek naar een caddy 1, maar die is maar even uitgesteld hiervoor: Een lege kombi, helaas op personenauto kenteken gezet, maar het originele NL kenteken is weer terug te krijgen gelukkig, dus dat staat binnenkort op de planning! zit minimaal laswerk aan, en daar zijn we al mee bezig... B-stijltje, gedeelte kniestuk, gordelplaat en een deel schot, allemaal dezelfde hoek dus... voor de rest is hij echt kogelhard. Daarna moet hij echt flink omlaag!!! uiteraard volgens de Aera51-leer; foksy-adjuster voor, 1 tandje achter.. Was al een tijdje bezig Omega Fuchsen te polijsten ervoor; vorige week bandjes opgehaald (thanx Ben!) en afgelopen zaterdag gemonteerd (175/60 en 195/55 om 7Jx15) Last edited by Marcski : 07-05-2007 at 22:32. |
|
||||
|
||||
fucking finally een thread.... kijk ernst zo doe je dat,... met foto's
|
||||
|
||||
Dat is mooi! lijkt me beter dan een caddy toch?
|
|
||||
|
||||
vind ik ook, maar Rochelle wil graag een caddy
nog een mooie foto uit de "oude doos": |
|
||||
|
||||
Waarom jammergenoeg op personenkenteken? Lijkt me leuker om wat banken achterin te maken zodat er mensen mee kunnen dan met een leeg hok rond te rijden
|
||||
|
||||
nadat hij 25 jaar oud is maakt het niet meer uit, en het originele blauwe kenteken is toch veel mooier!
Een slaapbank komt er wel in, ben er nog over na aan het denken hoe ik het ga doen |
|
||||
|
||||
Mooie aankoop! Ontzettend veel plezier ermee!
Enne... in een bus kun je beter slapen dan in een Caddy, dus ideaal voor meetings/vakanties!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar sterren kijken gaat in een bus zo lastig Mijn voorkeur zou ook naar een bus gaan trouwens Blauw kenteken is idd beter werk
|
|||
|
|||
Mooie bus, en de velgen zien er ook goed uit.
|
|||
|
|||
Strak ding! Is het een 2 liter?
|
|
||||
|
||||
soow soow,
heren mods zijn ook nog bezig met auto's ipv alleen het forum , kan een hele mooie T2 worden, zit wel nog genoeg laswerk aan zeg. succes ermee
|
||||
|
||||
Quote:
helaas niet, gewoon een 1600tje (te herkennen aan de uitlaat links ) Ik wil er over een tijdje wel iets watergekoelds is, een benzine-boxer of een tdi-tje, maar daar ben ik nog niet uit... laswerk valt heel erg mee, hoor! Dat is echt de enige hoek... De rest is geen roest, maar hout achter de bus |
|
||||
|
||||
Mooi ding hoor, ziet er nog goed uit, goede kleur ook!
Hoe krijg je die velgen eronder? Zijn toch 5x120? Of was het 5x110? En je bus is 5x112. Omboren? Adapters? Ze zullen er goed onder staan. |
|
||||
|
||||
gaaf ding!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx! zijn 5x110 en de bus is 5x112.. de tapeinden gaan uit de naven en dan ernaast 5x110 boren, schroefdraad tappen en dan met M12 bouten. Past perfect en zit genoeg vlees op de naven. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Cool ! staat um goed denk ik !
|
|
||||
|
||||
Gaaf busje man! En die velgen gaan 'm ook vast er goed staan! Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Hele mooi aankoop! gelukkig weinig laswerk dat scheelt al een hoop in de portomonee. \Maar waarom bandjes die 175.60.15 zijn? Ik kan me veel mooiere maten bedenken die daar op passen en aangezien je gaat verlagen waarschijnlijk beter staan....
|
|
||||
|
||||
zoals? wilde niet te smal, en achter moet je niet te plat gaan voor je toerental, en dan ziet het er niet uit met een platte band voor. Het is een bus, he, geen kever...
voorbeeldje; |