#1
|
||||
|
||||
zullen ze passen??
ik zit me er al tijdje druk in te maken of ik deze velgen onder miun golf zou krijgen
http://www.leboncoin.fr/equipement_...879.htm?ca=18_s ik vrees ervoor maar zouden er oplossingen zijn? |
#2
|
||||
|
||||
Et 11 en 23 .. Onder een bergrenner kan dat makkelijk!
Maar waar moeten ze onder komen? |
#3
|
||||
|
||||
onder mijn 75er 20vt, op g60 remmen, met adaptors brengt da5 de et waarde nog dichter bij nul als niet eronder.
|
#4
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel twee stuks Lincoln velgen in de bingo - VF prijs: €50 euro voor twee, andere twee staan massaal te koop op eBay:
Beetje zelfde idee, qua styling en een tafje smaller (16x7 - ET is wel moeilijk laag). |
#5
|
||||
|
||||
Ik denk als je deze wil doen passen, ze moeten gepropt worden en naar 4 x 100 gebracht worden en dan nog zal het moeilijk worden met de lage ET waarde. Tenzij er genoeg vlees op zit en ze nog wat afgedraaid kunnen worden.
__________________
Golf mk1 Cabrio '90 SOLD Golf mk1 swallowtail '75 1.8T SOLD Passat 3bg 2003 SOLD Golf mk6 SOLD Golf mk2 gti 16v 1988 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400 |
#6
|
||||
|
||||
Maar ik zie net dat herboren bijna ook niet mogelijk is daar je met die rechtopstaande driehoekjes zit in het hart. En als je die doorboort zal je wss wat van je stevigheid van je velg wegnemen. Maar er zijn hier wel enkele velgenfreaks die je hierop een beter antwoord zullen kunnen geven. Richard? Marten? Nicolas?
__________________
Golf mk1 Cabrio '90 SOLD Golf mk1 swallowtail '75 1.8T SOLD Passat 3bg 2003 SOLD Golf mk6 SOLD Golf mk2 gti 16v 1988 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400 |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
de hoekjes wegdraaien zal geen probleem zijn .de et die je moet hebben is veel belangerijker .zo te zien 4 of 5 mm max afdraaien aan achterzijde als dat niet genoeg is mooi naar wat anders kijken genoeg mooie wielen voor dat geld te koop
__________________
bertil Last edited by bertil1970 : 19-12-2015 at 21:27. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Het is net om de ET waarde niet nog lager te brengen dat ik ze zou herboren, want als je nog eens met adapters moet werken komen ze al helemaal te breed.
__________________
Golf mk1 Cabrio '90 SOLD Golf mk1 swallowtail '75 1.8T SOLD Passat 3bg 2003 SOLD Golf mk6 SOLD Golf mk2 gti 16v 1988 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400 |
#9
|
||||
|
||||
boren zat ook al in mijn gedachten maar dan zit ik nog altijd met de et waarde, en ze liggen ook iets te ver om eens te gaan passen, of te kijken hoeveel er weggedraait kan worden.
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kun je achter vr6 schijven met 5x100 monteren en daar de steek 5x112 tussen zetten. Vóór kun je ook 5x100 naven (icm 280mm VR6 schijven) pakken en daartussen 5x112 zetten Note; de 5x100 steek is M14, boor de 5x112 steek dan M12... dan moet het vóór net gaan.
__________________
Alain Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt! Maar als je met adapters werkt gaat je ET waarde nog naar beneden Wat Area51 zegt is misschien nog de beste oplossing!
__________________
Golf mk1 Cabrio '90 SOLD Golf mk1 swallowtail '75 1.8T SOLD Passat 3bg 2003 SOLD Golf mk6 SOLD Golf mk2 gti 16v 1988 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400 |
#12
|
||||
|
||||
Maar ik zou voor een ander setje velgen gaan
|
#13
|
||||
|
||||
Ja denk idd uit te kijken naar iets anders. De vraag dan wel onder welke auto dat wel zou passen.
Zo een ombouw naar vr6 remmen is er daar een topic van? Was van plan om toch naar grotere remmen te gaan. En op 5x100 kan ik velgen in het polo gamma zoeken dan. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, of Audi TT... die eerste serie TT's was ook 5x100 Wel ff opletten met de velgen... niet iedere velg heeft genoeg 'ruimte' om grotere remmen te kunnen huisvesten
__________________
Alain Quote:
|
#15
|
||||
|
||||
Bwah, je moet al naar 322 ofzo gaan om al naar 17duims te moeten gaan
__________________
Golf mk1 Cabrio '90 SOLD Golf mk1 swallowtail '75 1.8T SOLD Passat 3bg 2003 SOLD Golf mk6 SOLD Golf mk2 gti 16v 1988 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113400 |
#16
|
||||
|
||||
Vergeet de ET waarde niet, anders steken ze 20 cm uit met van die klompen als remankers
|
#17
|
||||
|
||||
ja, zelf zonder adaptors ligt de et waarde nog te laag, dik wiel maar als ze niet passen, passen ze gewoon niet.
heb een vr6 in afbraak gevonden, kan ik gewoon alles op mijn triangels en veerpoten plaatsen? en gaan mijn cardans passen of moet ik de koppen ook hebben? op de achteras ga ik deze toch gewoon er tegen kunnen bouten? moet ik de rempomp erbij hebben of is die van een g60 genoeg? moest er iemand dit al gedaan hebben lees ik graag zijn topic |
#18
|
|||
|
|||
Sixpack bedoelt dat de et waarde met VR6 remmen nog belangrijker wordt omdat die remtangen nogal dik zijn. 't Is dan niet zozeer dat je de omtrek nodig hebt om te kunnen passen, maar wel genoeg ruimte naar buiten toe. Ik zou t G60 spul lekker laten zitten. Daarmee houd je veel meer te kiezen over qua wielen. Heb t er zelf ook onder en remt mij prima genoeg! Heb er Speedline Corse 2108 onder in 16" en heb nog n zee van ruimte om de remmen heen en naar buiten toe.
|
#19
|
||||
|
||||
idd naar 4x100 brengen is geen punt.. prop en boor en de hoekjes eruit zo klaar. et kan idd maar paar mm eraf.. zoals alle andere al gezegd hebben..
beter een ander setje zoeken/laten maken
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#20
|
||||
|
||||
ik ga idd uitkijken naar iets anders,
de ombouw naar vr6 remmen ga ik ook niet doen, mijn g60 set remt nu fijn en velgen met et38 krijg ik eronder, bedankt voor de reacties mannen |