#1
|
||||
|
||||
Golf 2 met 1.610km
|
#2
|
||||
|
||||
Ziet er wel echt netjes uit, maar die prijs is wel stevig....
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#3
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen...
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#4
|
|||
|
|||
Nog eentje die het niet echt begrepen heeft.
Wie gaat er 10 ruggen leggen voor een golf 2 1300 |
#5
|
|||
|
|||
wat een geweldige kleur is dat...
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! |
#6
|
|||
|
|||
Deze is al eerder voorbij gekomen.
__________________
Golf 3 2.8 VR6 Highline 1997 Golf 5 2.0 GTI AXX 2005- JD Stage 2 - Carbonio - 3.5inch downpipe+kat - 300pk |
#7
|
|||
|
|||
Even wakker worden. Dit is eigenlijk een fabrieks nieuwe golf 2 met slechts 1600 km. En dan voor 10.000. Is wel veel geld maar besef wel dat je daar geen auto voor kan restaureren. Vind de prijs echt niet te gek . Echt iets voor iemand die geen zin heeft om een auto te restaureren.
|
#8
|
|||
|
|||
Ja dat is zeker waar.
Maar bestaat die iemand? Vrees ervoor |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Tenminste iemand die het begrijpt,natuurlijk is het veel geld. Maar kijk eens naar wat je alleen al aan spuiten/plaatwerk en losse onderdelen kwijt bent Plus veel onderdelen zijn niet of nauwelijks meer verkrijgbaar |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
ik weet zeker dat diegene al lang geboren is.....
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! |
#11
|
|||
|
|||
Tja...
Een 20vt ligt er natuurlijk zo in. Ik hecht wel waarde aan een onverprutste, nooit gelaste/gespoten/verroeste auto. Motor is makkelijk te wisselen, een casco dat éénmaal gelast of verroest is, blijft altijd een gerepareerde auto. Heb alleen het budget niet, maar verwacht wel dat er mensen zijn die hetzelfde als ik vinden, maar dan mèt budget.
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#12
|
||||
|
||||
Nadeel is weer dat het dan zonde is om hier flink wat kilometers mee te gaan maken.
Althans. Dat vind ik dan. |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Aan de ene kant begrijp ik je,aan de andere kant er zijn mensen die met veel zeldzamere modellen de weg op gaan,zelfs auto's die een paar ton waard zijn Begrijp mij niet verkeerd maar het is en het blijft een VW golf,anderen zullen mij om deze redenatie wellicht voor gek verklaren,maar ik ben van mening dat zo'n auto hoort te rijden en niet in een of andere collectie stof zit te happen,hopende dat hij nog meer waard zal worden. |
#14
|
|||
|
|||
Volledig mee eens! Begrijp niet waarom het zonde is om daar km mee te doen.
Een auto dient om te rijden. Als het is om hem onder een hoesje te steken in de garage, kan je beter miniaturen verzamelen. Is goedkoper en neemt minder plaats in. |
#15
|
||||
|
||||
Ik heb niets met een Golf 2 als klassieker, het is maar een gewone auto, die toevallig oud worden kan.
Dat gezegd hebbende, hier staat een nieuwe auto voor tienduizend euro, een Dacia is nieuw duurder, én moet zich nog maar bewijzen dat 'ie makkelijk drie ton loopt zonder gekke kosten, en een restwaarde na vele kilometers. Ik zeg buitenkansje, en gáán met dat hok.
__________________
Veni vidi velcro..... Ik kwam, zag, en bleef hangen |
#16
|
||||
|
||||
Begrijp me niet verkeerd. Een auto is zeker om mee te rijden.
Ik rij dan ook genoeg km met mijn Golf 1. Ook al is hij 36 jaar oud, aardig laag en zit er veel geld in. Maar als ik dan toch veel ging rijden kocht ik niet deze. Dan kocht ik er een van €2000,- die er ook aardig goed uitziet en kwa roest nog goed is. Die verliest veel minder waarde met een hoop km extra op de klok. |