#1
|
|||
|
|||
oude zekeringkast+bedrading behouden?
Ik ben van plan om in mijn mk1 cabrio met 1.6 carb een 1.8 adz van een mk3 te bouwen.
nou heb ik al het een en ander aan informatie ingewonnen maar ben er nog niet uit of het echt nodig is om 100%de kabelboom+zekeringkast van de mk3 over te zetten. wie weet of dit wel of niet nodig is? Of kun je met een aanpassing de oude kabelboom behouden. |
#2
|
||||
|
||||
Kabelboom is ma paar draadjes. Kan met behoud van originele kast.
Ik heb de g60 motorboom werkend in een 81er golf. Schema's zoeken op internet of als je er niet uit komt gooi hier van het forum ff een pb doen. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
idd gooigolf ff pb |
#4
|
|||
|
|||
Is er iemand met een goed schema die ik mag overnemen?ik wil het eerst toch proberen zelf uit te vogelen.
|
#5
|
|||
|
|||
Zitte je stekkers nog aan de mk3 boom die In de zk kast moeten. Www.a2resource.com dan ben je geen schema nodig als je goed kijkt.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#6
|
||||
|
||||
heb net golf 1 cabrio met adz lopend ,
is niet zo spannend , en zoals stefan zegt .a2recource staat alles wel op . kijk dan na stekkers g1 g2 .
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |