|
|||
|
|||
Even voorstellen!
Hoi,
Mijn naam is Tom, ben 22 jaar en kom uit Sint-Truiden (België) Ben sinds Juli 2016 de trotse eigenaar van een Volkswagen Scirocco 1.4 tsi 160pk. Sinds Juli heeft hij al 4x de garage bezocht. 2x voor olielek. (half onder garantie) 1x voor ketting, kettingspanner en nokkenasversteller te vervangen (onder garantie). 1x voor een nieuwe turbo (onder garantie). Nu maar hopen dat hij ongedeerd blijft! Want hij rijdt super! momenteel ookal een schroefset gekocht en opzoek naar velgen! momenteel ligt hij er zo bij! More to come! |
|
|||
|
|||
Even een update.
Sinds 01/02/2017 staat mijn wagen er zo bij: Een misfire in cilinder 1. Ze denken een gebarste of een defecte piston/zuiger. Dus bij deze, de grootste update: Een nieuwe/gereviseerde motor (kale blok zonder turbo & kompressor) incl. alle dichtingen. Ook ineens een nieuwe druklager voor de koppeling, een nieuwe batterij & nieuwe waterpomp. Nog even een paar fotos bijvoegen. Hopelijk heb ik de wagen deze week nog terug. |
|
||||
|
||||
Knappe wagen! Blijkbaar wel nog niet zo heel veel geluk met gehad... Hopelijk wordt nu alles opgelost en kan je er eindelijk probleemloos van genieten!
Last edited by Zieron28 : 02-03-2017 at 02:10. |
|
||||
|
||||
Welkom hier, mooie wagen!! Hopelijk is alles nu opgelost
|
||||
|
||||
Mooie auto, hopelijk nu meer geluk de komende tijd.
|