|
|||
|
|||
Vakantieklaar maken van me spijlbus
Nog een week of 10 ( ) te gaan,ben ik begonnen om de westfalia weer Frankrijkproof te maken.
Als 1e natuurlijk besloten om dit project helaas maar even in de wacht te zetten .. ik kan tenslotte niet met alles tegelijk bezig zijn ... dat pakken we dus na de zomer wel weer op. Het lijstje wat er aan moet gebeuren ... ehhh,wat ik wil veranderen,is natuurlijk altijd te lang,maar er zijn natuurlijk wel dingen die echt gedaan "moeten" worden Als eerste een paar andere stoelen,want het huidige meubilair voldoet echt voor geen meter meer !! Tis dat ik me nog aan het stuur kan vastgrijpen als ik hard een bocht in duik,maar ik zie Miss L. naast mij altijd wild om zich heen slaan,wanhopig op zoek naar houvast of iets om zich tegen af te zetten :o Dus zaterdag in Hengelo een setje stoelen opgehaald ... lekker plat,zodat ik ook niet met mijn postzegel constant tegen de dakstijl zit aan te kijken. En -ook niet onbelangrijk- voorzien van een hoofdsteun,zodat straks de 4-punts Simpsom gordels er niet alleen voor de sjeu inzitten Goed,de stoeltjes ... wie het weet waar ze uitkomen mag het zeggen ... eerste letter begint met een P :p |
|
|||
|
|||
in 1973 bestonden er nog geen Panda's wokkertje
|
|
|||
|
|||
Quote:
Straks dan maar een "rondje" proefzitten/rijden ?? |
|
||||
|
||||
Leuke stoelen, Kruk! Errug leuk!
|
||||
|
||||
passen die zo, of zit er ook hout aan de onderzijde van de stoel?
|
|
||||
|
||||
Goed,de stoeltjes ... wie het weet waar ze uitkomen mag het zeggen ... eerste letter begint met een P :p
p......914
|
|||
|
|||
Nee,past er niet zo in,maar ik ben niet anders gewend
Moet nog een rails maken ervoor,anders kan ik niet bij me reservewiel .. rugleuning is nl. niet klapbaar :o @Mycha;gefeliciteerd,u gaat door naar de volgende ronde !! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou en? Heb je niet nodig! Is een VW... :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
Wie legt em daar dan ook neer!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hehehe idd, maar zou heeftie wel plek om te pitten!
of op je roefreck! Staat ook nog wel reesie!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik natuurlijk !! ... en Miss L. vindt een wiel op de voorkant geen potje (ik ook niet hoor), maar ze zitten erin ... na al het "commentaar" wat ik dinsdag 3-05-'05 op de ACN kreeg ("dacht dat ze er nu wel in zouden zitten"),heb ik woensdagavond de twee Porsche 914 stoelen gemonteerd. één steuntje van de orginele bank losgeboord en verlast,en de twee onderste bankhaken van het orginele bankje afgeslepen (kan het dus ook niet snel meer ff terugbouwen),en de passagiersstoel is klapbaar,en mijn bestuurdersstoel schuif ik er zo uit. Volgende wat nu gaat gebeuren: Een middenconsole/bergvak maken,zodat ook die kleine in z'n kinderstoeltje voorin kan, en voor ons 2 Simpson 4 punts gordels. |
|
||||
|
||||
Mooi man,ik ben benieuwt hoe het zit en rijd,dus dat word weer een proefritje voor Wouter...
|
|
||||
|
||||
Lijkt wel Porsche.
|
|
||||
|
||||
Waarom zet je er geen 3 naast elkaar ????????
|
|||
|
|||
één erin,nog één te gaan !!
Vanavond begonnen met het monteren van mijn safariramen voor de westfalia. Moest als eerste de westfalia gordijnrailsjes losboren en wat hoger weer monteren. ook moesten de twee haken links en rechts (voor het hangmatje) even tijdelijk verwijderd worden. Daarna als eerste de "wiper dissengagers" gemonteerd en de oude ruiten (heel !!) eruit gehaald. Maar 1 frame met ruit (met licht grijze folie,ivm het geharde glas) zit er nu in ... hopelijk morgen ff tijd om de andere er ook in te zetten !! Quote:
gaat niet ... dan zit de bijrijd(st)er stijf tegen de deur aan. |
|
||||
|
||||
Ik dacht al wrom heeft die gek nou één safari en één gewoon raam maar ik had het verhaaltje nog niet gelezen.
Ziet er altijd wel lache uit die safari's, vooral als ze open staan (daar zijn ze tenslotte voor bedoeld. 't Enige nadeel is dat al die insecten die nu op je voorruit(en) komen straks tussen je tanden gaan zitten... :biggrin: |
|
|||
|
|||
De pasvorm is supergoed !!
Safari's van Creative staan er ook om bekend dat ze uitwisselbaar zijn met orginele (onder)delen. |
|
||||
|
||||
Stoelen uit een Porsche 914 lijkt me!!!
Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb toch ook andere verhalen gehoord