|
||||
|
||||
Thermostaathuis + thermostaat Polo 1.4
Zoals de titel al zegt.
Thermostaathuis (kunststof) en een thermostaat van een Polo 6N 1.4 (1997) Mijn thermostaathuis is intern lek waardoor de motor niet op temperatuur komt.
|
||||
|
||||
Zou t nieuw kopen die dingen scheuren al als je er naar kykt.
Myne is niet lek maar ga m binnekort wel vervangen en de thermostaat ook. Als je m wil pb je maar ff, is van n 1400 AEX
|
||||
|
||||
De thermostaat zelf zou ik iniedergeval zeker nieuw kopen! Het zijn de kosten niet, en die dingen willen nu eenmaal wel eens kapot gaan.
|
||||
|
||||
Waar zijn deze goedkoop te krijgen?
Ik ben namelijk alleen meer behoorlijke prijzen tegen gekomen...
|
||||
|
||||
Beter nieuw kopen inderdaad, een complete, met sensor, thermostaat en het belangrijkste: de thermostaatflens.
Meestal gaat bij deze thermostaten eerst de thermostaatflens kapot, waardoor de thermostaat op volle uitslag komt te staan en daarmee ook gelijk stuk gaat. overigens resulteert dit in een warmloper. Flens is ze zwakste plek, naast de behuizing zelf. http://www.ebay.de/itm/THERMOSTAT-T...=item5b0d8e655e Als je meer dan alleen dat besteld of in duitsland kan laten bezorgen is het sowieso interessant om bij die shop te kopen. Zeer goedkope onderdelen, kwaliteit is gewoon goed.