|
|||
|
|||
Corrado 20VT Project
Hallo,
Mijn naam is Matthijs, begin 2013 al eens voorgesteld hier. Had toen net mijn Golf mk2 TDI gebouwd. Die is in middels in onderdelen verkocht na een aanrijding. Mijn auto kapot, geen briefje etc etc. Ben sinds de zomer bezig met een Corrado G60 om te bouwen naar 20vt. Corrado komt uit 1991, heeft origineel beige lederen Recaro's met stoelverwarming Auto is niet heel strak meer, maar is zeker een goeie basis voor een project. Motor hang ondertussen. Ben er niet heel druk mee bezig, maar ga mooi rustig door. Het is de bedoeling om alles gewoon netjes en strak in te bouwen. Zo gaan de accu en ruitenwisservloeistof naar de koffer. En zal ook het potje van de kvs te vervallen komen. Het gaat om de volgende motor + aanpassingen 1.8 20vt (AUQ) 02M 6-bak Garrett .50 trim turbo 470cc injectoren 4bar FPR R20 Bobine's FMIC Ook zijn alle ECO systemen al van de motor verwijderd. Accu staat al achterin, voedingskabel naar voren getrokken, daar heb ik alleen geen foto's van. Ook is de turbo al voorzien van olie & water leidingen. Zijn nog een aantal onderdelen van de motor die nog zwarte worden gespoten, maar dat gebeurd pas als motor heeft gelopen en er weer uit gaat. |
|
||||
|
||||
Mooi project Matthijs! Kom binnenkort wel weer even langs.
|
|
|||
|
|||
Nice, nog een corrado 20vt. Met een prachtig interieur ook.
Succes met je project. |
|
||||
|
||||
Vet
|
|||
|
|||
Dat ligt er netjes in zo te zien!
Deze ga ik volgen.
|
||||
|
||||
DE combi ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Mooi project. Lekker interieurtje ook
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
Leuk project, en ook leuke specs voor de motor/turbo!!
Welke radiateur heb je gebruikt(gezien het ingebouwde reservoir..)? Ga je op het originele management rijden, of een stand-alone? Welke aandrijfassen heb je gebruikt? |
|
|||
|
|||
Ziet er lekker uit! deze ga ik in de gaten houden.
Begin Corrado,s steeds leuker te vinden nu ik ze steeds minder zie rijden. |
|
|||
|
|||
Mooi project👍
|
|
||||
|
||||
nice!
|
|
||||
|
||||
Propre auto, mooi ingebouwd
|
|
||||
|
||||
Netjes zo.
Spullen mooi zwart, i like |
|
|||
|
|||
Nice! ziet er allemaal veel belovend uit.
|
|
|||
|
|||
echt proper interieur! ben jaloers erop
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
Jij hebt ook een mooi interieur in je Corrado Gregory
Mooie build! (Heb er stiekum wel spijt van dat ik die van mij verkocht heb )
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje, Gregory? |
|
|||
|
|||
Mooi werk. Corrado blijft mooie auto om tezien vind ik. Ga je Op orginele ecu met bedrading draaien. Of kms bijv?
|
||||
|
||||
Quote:
Da's piens1 boven mij
|
|
|||
|
|||
Quote: