|
||||
|
||||
Te Koop Scirocco II, 1.6GT 1982, 115000Km, vr. Pr. 1400€
Voorbeeld van het interieur Scirocco type II van 1982. GT-uitvoering 1.6 FR Motor met 2-kleps carburateur, 85 PK 4+E versnellingsbak. Km stand 115000 Blauw interieur, maar wel verkleurd. Zwart dashboard en zwarte GT deurpanelen zitten erbij. Bestuurders stoel heeft instapschade, en helaas heeft de vorige eigenaar gaten in de hoedenplank gezaagd. Auto is reeds een aantal jaar geschorst, warm en droog gestald. Auto is verlaagd dmv een schroefset. Buiten de zwarte interieurdelen heb ik ook nog andere delen die mee worden verkocht: - Reserve kamei bumpers, (achter en zijkanten) - De originele 13" stalen wielen - Extra klokkenpaneel - Lamp units (latere type) - De kameiX1 stickerset - kamei windsplits op motorkap - Complete set poly urethane bussen (voor motorsteunen, schokbrekers, etc.) - etc. Vraagprijs, zonder APK, incl. alle onderdelen: 1400 € De auto staat in Enschede. |
|
|||
|
|||
Wat moet er allemaal aan gebeuren voor APK?
en hoe zit t met roest plekken? (als hij deze heeft) Last edited by nebeltje : 02-11-2015 at 19:20. |
|
||||
|
||||
Voor APK:
ik denk de remmen gangbaar maken, Binnenspiegel ophangen, Verder weet ik t niet. Hij staat al een tijdje stil, maar niet omdat hij niet door de keuring kwam. Roest: hier en daar een plekje. Heb jaren geleden enkele plekjes geschuurd en met hamerite beschermd, maar niet alle. Bij op de c stijl, en onder de kentekenplaat zit nog wat als ik me niet vergis. |
|
|||
|
|||
Okee motor is starte lope? En van onder ook hard?
zou je me anders wat meer fotos kunne sture? |
|
|||
|
|||
Quote:
Starten, lopen, kunnen en sturen. Alstublieft😂
|
|||
|
|||
Quote:
Stoer hoor |
|
|||
|
|||
Graag gedaan👍🏻
|
||||
|
||||
Ik maak z.s.m foto's en die stuur ik je.
|
|
||||
|
||||
Verkocht aan een forumlid!
(Thread mag dicht) |