|
|||
|
|||
Spax schroefset mk1
|
|||
|
|||
heb zo'n spax set onder mn mk2 gehad en was er bijzonder tevreden over.
kwaliteit comfort wegligging prijs was eigenlijk een perfect setje |
|
||||
|
||||
Spax lijkt me een betrouwbaar merk ( geen ervaring mee met hoe ze rijden ) maar meestal leveren de duurdere merken betere schroefsetje af , ik heb nu h&r (bilstein) schroefset en daar ben ik super tevreden over , mij zie je nooit meer een cheap setje kopen
|
|||
|
|||
Ik heb exact deze set onder mijn golf mk1 en ben er zeer tevreden over
De set is in hoogt en hardheid makkelijk te verzetten en ook na ongeveer 2 jaar onder de auto is de schroefdraad niet verroest en goed gangbaar Ook zat er een duidelijke montage handleiding bij Alleen als je extreem laag wil (wielkast over de wielen ) dan kom je voor wat schroefdraad tekort Ik heb hem bij jm tuning uit petten besteld en dat scheelde wel aardig wat in de prijs die in je link staat,dus misschien is het slim om even door te shoppen Op deze foto kan de schroefset nog ongeveer 5 cm zakken maar ik heb eerst de uitlaat moeten verlassen omdat die de grond raakte Last edited by Ironvw : 31-10-2015 at 19:34. |
|
|||
|
|||
Hoe vind je die instellingen voor de hardheid?
Zoals hij op de foto staat is het dan nog een beetje comfortabel? Ik heb zelf een setje van vmaxx en ben wel benieuwd of je het verschil merkt. Iemand hier ervaring mee? Quote: