|
|||
|
|||
CLASSIC'91
goedendag mede mk1 liefhebbers,
mijn naam is Bart wonende in gelderland in het plaatsje Kootwijkerbroek, ik ben sinds 06-08-2015 eigenaar van een Golf mk1 classic line waar ik uitermate veel plezier van heb. het rijden met deze golf is een fantaschtische beleving . icm de stuurbekrachtiging word het rijden binnen de bebouwde kom ook een luxe. hij is in 2003 geimporteert uit duitsland . ik kocht hem van de 2e eigenaar hier in NL. er moeten nog wat puntjes op de i worden gezet tot hij echt helemaal naar mijn smaak is. ik zou ook graag wat golf MK1 dagen/ meetings willen bekijken met de golf. hebben jullie aanraders? hier een paar foto's van het beestje . opgehaalt en direct maar even met de hand gewassen naast mijn oude dagelijkse bmw ook natuurlijk met de golf vorige week op vakantie geweest. geen mankementen te bekennen na deze week. nu heeft hij weer wat meer rust zijn er nog wat tips voor deze classic line? Groet Bart |
|
||||
|
||||
Hallo Bart je hebt een erg mooie Cabrio ik kom wel eens door Kootwijkerbroek ik woon in Ermelo niet zo ver weg misschien zie ik je nog wel eens rijden
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Welkom!
Nette auto heb je daar. Wat meetings betreft zou dit een hele mooie kunnen zijn: http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=mk1+meeting |
|
||||
|
||||
Nette Cabrio succes met de plannen
|
|||
|
|||
Nico45 bedankt! ja inderdaad dat ligt niet ver uit mekaar. je zal me vast wel eens zien. het is niet mijn dagelijkse auto dus hij is erbij voor de hobby!
Jeff bedankt ik ben mischien wel aanwezig als het weer het toelaat. Johan1982mk1 bedankt! ik ga even een kijkje nemen op die site! Volf GT bedankt. en dat gaat zeker goedkomen! |