![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu is het genoeg geweest! ik ben kots beu dat er telkens een admin zomaar posts van mij verwijderd!
![]() moet ik soms oprotten van het forum ofzo? Het zomaar klakkeloos weghalen van posts is compleet nutteloos als daar gewoonweg geen motivatie aan word gegeven als jullie vinden dat het offtopic is ofzo laat dat dan eens een keer weten!!! IK kan toch niet ruiken wat jullie toelaatbaar vinden en wat niet! Mijn private messages funcite werkt nog, bij jullie niet? |
|
||||
|
||||
![]() it wasn't me..
Kan je een link geven naar threads waar het gebeurd is, dan kunnen we kijken wie het geweest is |
|
||||
|
||||
![]() En Henk : als er wat verwijderd wordt door een van ons dan is het omdat het offtopic is .
En sorry dat we dan niet de moeite nemen om iedereen een PB te sturen : als je bij ons als secretaresse wilt werken moet je ff je CV sturen . Daar heb je een dagtaak aan . Zelfs je loze opmerking dat ik een dictator ben hebben we laten staan . Dus we gummen niet zo maar .. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zoek nog een nieuwe baan, waar kan mijn cv heen? :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Je bet mijn emailadres toch ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13170 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de desbetreffende persoon een PM gestuurd, hij neemt contact met je op, okee?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit vind ik weer echt een post waar ik dus helemaal niets aan heb. Sorry dat ik het zo bot erbij zet maar ik snap ook wel dat jullie niet voor elke post motivatie moeten geven dit is wat onderhand elk lid wel weet dus dat is helemaal niet meer van toepassing. Ik ben het gewoon kots beu dat er posts van mij zomaar worden weggeflikkerd en wil nu onderhand weleens weten wie dat doet en waarom? Het gebeurd nu inmiddels zovaak dat het een weekelijkse bezigheid van jullie is.... duss...in plaats van langs mekaar heen te communiceren wil ik graag uitleg waarom dit zo gebeurd en het niet op een normale manier even tegen mij word gezegd. Als ik te vaak ergens lomp,dom of offtopic post mag dat gerust tegen mij gezegd worden dan kap ik daarmee bespaard jullie een hoop tijd en mij een hoop frustratie waarom mijn posts zo verdwijnen. |
|
||||
|
||||
![]() Het is mij ook wel eens overkomen, maar ik post het dan gewoon nog een keer, de aanhouder wint! :p
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu komen er roddels.... ![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() gert & marcski zijn het iig niet...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb al een goed vermoeden wie het is... |
|
||||
|
||||
![]() is Chris nog mod btw?
@ Sabine: Marc zegt van niet, Gert weet je niet natuurlijk...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Nee Gert doet altijd alles achter iedereen zijn rug .. pas maar op anders gaat je haar ook zo :
Last edited by Gert : 30-08-2005 at 11:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Dat was het enige waar ik op doelde Gertmans... So don't worry about my hair... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Postcount does not increase dicksize :p Al dat gejank om die posts, ik wilde er juist af laten halen maar dat mag ook niet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Evil: Je kunt je eigenpostings meestal gewoon deleten.
Behalve als je de topic starter bent of Als het draadje gesloten is. Hoe denk je anders dat ik aan z'n lage postcount kom? ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahahahaaaa, hmm, die had ik nog niet gehoord, erg leuk... (sorry voor de off-topic)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wie heeft het hier over postcount? Desnoods halen ze die weg intresseerd mij dat? nee kzit op zat forums waar dat al jaren standaad is dus evil jij bent aan het janken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gheghe jij gaat eerder confrontatie aan dan dat je iets bij iemand zomaar achter zijn rug om flikt dus jij bent wel de laatste van wie ik het verwacht. |