|
|||
|
|||
wielnaaf voor mk2
allo iedereen
k heb een vraag... Ik heb by epytec in duitsland en wielnaaf gevonden in 5x100 voor mk1. Mijn vraag is, als die past ook op mk2?? Want k heb wielen in 5x100 dat ik zou graag op mijn g60 fusee stekken .. Heeft er iemand ervaring darmee?? Thx iedereen JP. |
|
||||
|
||||
gewoon een vr6 naaf in je g60 fusee persen
|
|
|||
|
|||
ja ok
maar het probleem is dat de cardan van de vr6 is niet het zelfdz van en mk2 gti die van een vr6 is met meer tanden en dus past niet |
|
|||
|
|||
die van een golf 3 gti past ook gewoon en is 5x100
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dan moet je idd ook de buiten homokineet van de vr6 gebruiken. Zo heb ik het bij mijn golf 2 ook omgebouwd van 4x100 naar 5100 |
|
|||
|
|||
Quote:
ik had het gedacht dus gewoon de buiten homokineet van de vr6 nemen en in de cardan arm in stekken???? |
|
|||
|
|||
Quote:
dit zijn de zelfde als een vr6.... |
|
||||
|
||||
Ik weet vrijwel zeker dat vr6 homokineten hetzelfde zijn als golf 2 homokineten en deze ook uitwisselbaar zijn. Tenminste.. de 100mm homokineten. Het enige verschil tussen vr6 aandrijfassen is dat ze iets van 1cm breder zijn voor het plus onderstel.
|
|
|||
|
|||
Allo
Dus k heb hier alles in een gedaan... G60 fusée met vr6 naven maar nu ben ik hier met en andere probleem... Welke remschijf moet ik plaztsen??? Heeft er iemand en flauw idée ervan... Grtz |
|
||||
|
||||
Wat voor maat wil je mee gaan rijden en welke remklauwen heb je?
Golf 3 GTI heeft 280mm in 5x100, is dus even groot als een G60 schijf. Ik weet alleen niet zeker of de offset (ET) van die schijf hetzelfde is als van een G60 schijf. Of 288mm met VR6 klauwen. |
|
|||
|
|||
De ET van g60 is ongeveer 37 en die van vr6 is ongeveer 28....
Het probleem Is dat ik moet 34 hebben Ik heb gelezen maar ben nie zekker dat ik moet er schijf nemmen van en beetle 2.0 en die zijn van 3mm breeder dus ik moet 3mm laten afdraaienvan het support van de remklauw.. En ik wou zekker zijn .... |