|
||||
|
||||
Scirocco_power
hoi ik ben mauritz en rij al bijna 2 jaar een scirocco type 2
en ben niet van plan om em ooit weg tedoen!! ik heb ook nog een 16v als donor auto maar blijft wel rijden iig ... alles wat er van overblijft gaat naar mijn broer dus dat komt wel goed heheh ik weet dat jullie foto geil zijn dus hier komen ze :biggrin: de 16v en de 8v en de 8v in zwolle
Sciroccopower Website Last edited by scirocco_power : 09-12-2007 at 02:42. |
|
||||
|
||||
welkom! mooie rocco! en wie zit daar op de voorlaatste foto zijn/haar tong uit te steken?
|
||||
|
||||
mijn vriendin heheh.. ik had haar naar een meeting in hogeveen gesleept
|
||||
|
||||
Welkom, ziet er netjes uit, een GTII zo te zien (die 8V)?
|
|
||||
|
||||
nope een gewone gtxje 66kwer maar daar komt dus een KR blok in
|
||||
|
||||
welkom hiero!
leuk spul zo`n scirocco. helemaal zo`n 16V....
|
||||
|
||||
16v rules
|
||||
|
||||
Welkom,
nice nice Sciroccotjes krijgen steeds meer mijn voorkeur :p |
|
||||
|
||||
als je er eenmaal 1 heb dan ben je ook gelijk verkocht
gewoon super auto's
|
||||
|
||||
Leuke auto, maar koop eens knappe wielen, die je nu hebt zijn niet alleen goedkoop, zo zien je er ook uit!
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
niet iedereen heeft et breed hoor maar als et aan mij lag komt er 14' borbets onder ^^
|
||||
|
||||
das altijd jammer heej!.. alst aan mij lag dan lag er bij mij 15" schmith th-lines onder.. of keskin kt5'jes
|
|
||||
|
||||
thline is idd ook wel vet... maar ik denk dat ik toch maar voor verbreed staal ga voor 7 a 8J en achter 9j 14" ofzo
|
||||
|
||||
Paar mooie BBS eronder, Le Mans ofzo
|
||||
|
||||
sorry maar iedereen vin bbs et top..is ook wel erg leuk maar vin zelf dat onder een rocco minder tenzij die verbreed is
|
||||
|
||||
ff een oude koe omhoog halen
dr zijn alweer een paar jaar voorbij en wou toch ook ff met jullie mededelen dat ik nu ook in bezit ben van een 90er Volkswagen Scirocco GTII (gt2) plannen heb ik er voorlopig nog niet echt mee op een paar dingen na, foto's zeggen meer dus.. bij deze trouwens op mn site kunnen jullie mn 16v project volgen en ook de 77er project van Vossie greetzz
|
||||
|
||||
vandaag heb ik ff wat aanpassingen aan et auto gedaan..
ff een foto
|
||||
|
||||
heej die stond laatst op MP.
dat front zo is echt een HELE verbetering. goed bezig. fantastische kleur ook, ik ben meer van de zwarte bumpers. mijn eerste was ook marsrood. maar vanwege het sci-rosto-zo-hard effect moest die gauw weg Last edited by 1982kameiX1 : 08-12-2007 at 18:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
de bumpers zijn standaard in kleur geleverd bij de gtII en scala, net als de spoilerpakket en de spiegels ik ben zo wel tevreden over de uiterlijk maar wil alleen nog ff zien hoe de kamei grill staat en van de zomer mn revolution velgen inc. met schroefsetje volgensmij is die dan helemaal af
|
|||
|
|||
mooie scirocco heb je en welkom hier op het forum.