|
|||
|
|||
Chrome spiegels mk1
Beste.
Ik heb van de week een set chrome spiegels gekocht, nu heeft de ene nmr's in de spiegel en een afwatergat. De andere heeft dit niet en bij deze loopt de bolling aan de achterkant minder schuin richting glas. De vorige eigenasr beweerd stellig en nu nog dat het om een originele set gaat, kan iemand mij opheldering geven. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Anders plaats je even foto's en vermeld je de nummers waar je het over hebt. Dit is volgens mij voor niemand duidelijk
|
|
|||
|
|||
Ja. Heb geen id hoe ik dit doe eigenlijk... Kan dat via telefoon?
|
|
||||
|
||||
Ik zal de nr's we even opzoeken in ETKA Robert en morgen krijg ik een linker binnen daar staat wel een nr in volgens mij.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke heeft geen af waterings gat mijn linker heeft dit zo wie zo wel.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gevonden met onze prima search:
ORIGINAL VW Teilenummer waren 171 857 501 B / 171 857 501 C http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56901
|
|||
|
|||
Nou me rechter ( bijrijderskant )heeft afwaterings gat en nmr's. Bestuurderskant niet
|
|
||||
|
||||
Oke nr 171 857 501 B zou de bestuurders kant zijn.
Ik weet niet wat bv het verschil is tussen die van Retro Rabbit en de originele.
|
||||
|
||||
Deze linker op Marktplaats heeft wel een afwaterings gat maar of die origineel is ???
http://link.marktplaats.nl/m937468593 En deze heb ik gekocht: http://link.marktplaats.nl/m938692685
|
|||
|
|||
Ja beide had ik ook gemaild haha:p die jij hebt nu wilde ik anders ook hahaha.
Ma dan denk ik dat ze beide afwatering moeten hebben en nmr's wil het origineel zijn,,, als dat zo is heb ik een replica en een origineel.. Hoop van niet |
|
||||
|
||||
Misschien dat Barn171 dit weet ? mocht hij het lezen.
Kan me de twijfel wel goed voorstellen geen afwatering en dan ook geen vw nr...... De eerste link gaf geen reactie bij het bieden tweede wel en die heb ik voor een mooi prijsje kunnen overnemen.
|
|||
|
|||
Heel netjes👍 ik hoop dat iemand nog wat duidelijkheid kan scheppen in deze vraag. Wil het nml wel zkr weten hoe het nu precies zit ook omdat ik de verkoper dan nog even moet spreken.
Veel plezier iniedergeval met je spiegel😃 |
|
||||
|
||||
Over die schuine hoek/bolling aan de achterkant..(aan bij mij zwarte zijde i.p.v. Chroom):
Mijn originele heeft een andere hoek als mijn €12 imitatie spiegel.. |
|
||||
|
||||
171.857.501 B links buiten verchroomd (vlak)
171.857.502 B rechts buiten verchroomd (vlak) 171.857.502 C rechts buiten verchroomd li.st (convex)
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp is de vlakke dus nep? Die met een andere hoek en geen nmr en watergat?
|
|
|||
|
|||
Op die zonder nmrs blijft ook geen magneet kleven....
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik het al weet.
Diegene met nummers is denk ik een van Retro Rabbit. ( dit is ook replica als ik mij niet vergis ), de andere ( zonder nmr's en watergat ) weet ik nogsteeds niet Begin er wel langzaam achter te komen dat ik geflasht ben. Heb veel betaald voor geen origineel als ik het goed heb. |
|
||||
|
||||
Aangezien jij al zoveel moeite heb om te achterhalen of ze wel origineel zijn, weet de verkoper misschien zelf niet eens dat ze niet origineel zijn als dat uiteindelijk zo blijkt te zijn.
Natuurlijk wel ontzettend balen als het dadelijk echt replica blijkt te zijn. Misschien is de verkoper wel coulant hierin. |