|
|||
|
|||
Golf 2 deurstrip zacht
Goedendag
Is iemand bekent met zachte deursttips voor golf 2. Is soort schuimrubber achtig waarin golf staat. Groeten |
|
||||
|
||||
Ik zou VW Store Assen of Arie Beekman Demontage eens contacteren. Succesmet je zoektocht.
|
|||
|
|||
Beste golf vt. Ik heb namelijk zoon setje dus ik ben niet op zoek. Wil graag weten op wat voor type ze geleverd zijn en wat voor iets het is
|
|
||||
|
||||
Die zaten vroeger wel vaker op de eerste modellen golf 2 omdat hier geen stootstrips op zaten.
Dat zijn aftermarket exemplaren , ik denk door vw zelf geleverd in de autoplus accessoire lijn destijds. Net als de spatlappen met golf er op.
|
|||
|
|||
Dat kan inderdaad kloppen. Ze komen inderdaad van een golf af zonder gatem in de deuren. Zitten ook met dubbelzijdige tape vast. Vond het te leuk om op de sloop te laten liggen.
|