|
||||
|
||||
oplossing voor bevestiging gordels aan stoelframe gezocht..
hallo,
ik heb een hele tijd geleden een golf 2 project opgekocht, en daar zaten 2 mooie recaro stoelen bij. Nadat ik deze flink had schoongemaakt wilde ik deze eens in mijn golf bevestigen, maar toen zag ik opeens dat de bevestiging voor de gordelhouders aan het stoelframe niet aanwezig waren ik denk dus dat een of andere clown deze ooit eens eraf heeft geslepen ofzo... het enige wat er zit is de geleider waarmee de stoel in de rails schuift maar het schroefgat waar je de gordel op vast zet dus niet meer. nu vraag ik me af of iemand een goede oplossing voor me heeft?? alle ideeën zijn welkom!
|
||||
|
||||
is er een gat te boren? en dan een 10,9 bout en moer er door.
|
||||
|
||||
beugeltje bijlassen aan u zetelframe (moet ge wel zeker goed kunnen lassen).
ofwel een gat in de bodem maken, en daar de gordel op schroeven. zo zit het bij men fords allemaal gemonteerd. wordt blijkbaar zo ook bij oudere golfkes gedaan:
|
||||
|
||||
Dat wordt niet gedaan, dat hébben ze t/m '78 gedaan.
|