![]() |
|
||||
|
||||
![]() goedendag mensen...
ik ben voor een vriendin van mij op zoek naar een witte linnen kap voor op een golf 1 cabrio uit '87 het is geen electrisch dak... heeft iemand iets liggen of weet iemand een goed adres voor een dakkie alvast bedankt groet jan
|
||||
|
||||
![]() voor de kap maakt het niet uit hoor of die elektrisch is hoor............
en een witte linnen kap..............en nog een gebruikte ook..........ben bang dat je die niet zo snel gebruikt gaat vinden.......... Nieuw is het ongeveer 600 euro.......... |
|
||||
|
||||
![]() nee moet juist een nieuwe zijn....
bdoelde heeft iemand een nieuwe witte linnen kap liggen.... of weet iemand een adres..... en dacht mischien maakt het verschil of het elctrisch is of niet...
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een witte linnen??? Als ze geleverd worden is het zonde van je geld. Stoffen kappen zijn wat lastiger schoon te maken dan een PVC. Zeker met een witte, daar zie je alles op. Die is in no-time smerig.
www.hame.nl, www.cabrioletsch.com
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 11-09-2005 at 09:05. |
|
||||
|
||||
![]() probeer ff hamecabrio in Rotterdam Jan
Daar heb barry ook z'n dak vandaan. |