|
||||
|
||||
Opa wordt gek "Rat-Look"...
Ik weet zeker dat Ronald gaat reageren met "Wordt "???
maar goed, het is niet anders Nadat ik met het idee heb gelopen om de Audi Coupe te verkopen, heb ik daarvan afgezien. Deze auto is technisch helemaal in orde gemaakt [alleen homokineet nog] en rijd fantastisch. Als ik iets anders koop moeten we weer aan de gang en weer afwachten hoe hij is Dus besloten hem te houden, maar er wel totaal iets anders van te maken.. Ik heb de Rat-Looks altijd leuk gevonden, alleen zelf nog nooit het "Lef " gehad er aan te beginnen. Nu heb ik dus de stoute schoenen aangetrokken en ben voorzichtig begonnen. Ik weet dat er nog heel veel meer kan en moet, maar elke keer een beetje "angst" overwinnen en dan komen de roestplekken er vanzelf wel Gisteren zijn de ATS Cup velgen er onder gekomen , staat gelijk een stuk breder zo Ga nu niet zeggen of iets wel of geen rat-look is, want eigenlijk wordt het een "Opa-Hans-Look" Maar ideeen zijn altijd welkom natuurlijk !!!! Mijn oude, originele velgen, ook voor Golf 1, heb ik te koop staan op MP !!!!
NO SHINE IS FINE !!!!! Last edited by opa-hans : 06-05-2014 at 10:58. |
|
||||
|
||||
Hahaha... Ik vind het wel leuk, hoor... Maar ik zie ook een trend:
1e moment: topic voorstellen Audi door Opa Hans. Kritische houding tov customizen van auto's. "Gewoon origineel laten en zuinig op zijn." 2e moment: Audi Opa Hans plots gespot op marktplaats 3e moment: Opa Hans vol in de customizing. Opa beetje last van mid-life? Verder mag ik je idee wel, de Coupe leent zich daar eigenlijk ook wel goed voor. Krijg wel meteen een beetje US Army-associaties. Denk dat ik zelf op zoek zou gaan naar een 1:1-maat stickervel zoals op de oude bouwpakketjes van Amerikaanse fighterjets zoals ik die vroeger wel eens bouwde...
|
||||
|
||||
Quote:
De Mid-Life crisis ben ik echt ALLANG voorbij met mijn 60 jaar !! Ik vind nog steeds dat iets zoveel mogelijk origineel moet blijven, maar mag dan wel roesten bijvoorbeeld en volgeplakt en geschilderd worden etc etc. En met een dakrek gingen we vroeger allemaal op vakantie. Nee....ik heb eigenlijk meer weerstand tegen het overdreven bling-bling en gepoets en dan een bordje ervoor zetten op een meeting dat niemand eraan mag komen Jouw Army-Idee kan ik me wel voorstellen omdat je denkt dat de auto mat-groen is. Dat lijkt op de foto, maar is het niet. Ik denk dat het toch wat anders wordt, maar bedankt voor het meedenken en blijf dat doen !! ------------------
|
||||
|
||||
Je bedoelt een beetje zoals dit ??
Dan wordt het wel gauw een beetje Mad-Max-achtig ... Ik vind rat al wat voor een "oude"man laat staan mad-max
|
||||
|
||||
Leuk idee opa. Ik zou zeggen een batterij lampen voorop en een paar wielen en jerrycans op het dak.
|
||||
|
||||
Ik zou beginnen met plat leggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lampen komen er zeker op, maar dan waarschijnlijk op het rek --------------
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik niet, maar nog niet zeker..[ misschien klein beetje] Maar verlagen is ook niet echt low-budget Ik hou van mijn comfort en zal er zeker een hekel aan hebben als ik een speciale TomTom moet aanschaffen met routes zonder drempels -----------
|
||||
|
||||
Verhógen dan dus?! Lampen op het dakrek... Het heeft Volvo ook geen windeieren gelegd!
Ik weet overigens dat-ie niet mat-groen is, juist hele mooie kleur bruin. Maar niet alles in het leger is groen, hè? EDIT: moeilijk voorbeelden zoeken (straks blijk je nog origineel/trendsetter op je 60e?!), maar meer naar deze gedachte qua bestikkering,,,,
Last edited by Oudelut : 06-05-2014 at 23:40. |
|
||||
|
||||
Die vind ik echt niet mooi
Het is idd niet makkelijk er eentje te vinden waarvan je zegt .... ja ... misschien.. ---------------
|
|||
|
|||
Rat look......
|
||||
|
||||
Even een hele kleine update..
Naafkapjes gevonden en gespoten en er op gezet.. Zwarte, metalen dopjes op de wiel-moeren gezet.. Een beetje touw gevlochten op het rek En mijn zoon heeft twee hele oude lampen die ik gevonden had, op het rek gelast... Het zijn lampen van een oude Amerikaanse Tractor uit de jaren 50 Ze zijn niet aangesloten, want licht heb ik genoeg!! Er zal zeker nog veel meer komen
|
|||
|
|||
Leuk je gesproken te hebben vandaag
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wederzijds
|
||||
|
||||
Even een kleine update..
Ik ben begonnen met wat roest te maken.. Ik had na lang zoeken verafbijt in een spuitbus gevonden Erg makkelijk mee te werken .. Daarna met azijn en zout ingespoten ennnnnn...roesten maar. Ook twee oude Amerikaanse kentekenplaten erop gezet .. achterop een oud blikken bordje van de jaren 70 van een lesauto en op mijn deur een oud schildje van de wegenwacht Er zal uiteraard nog veel veranderen en een vast voorop gezet plan heb ik niet.. Ik ga net zolang door met "kloten" totdat de politie en mijn huisarts mij komen ophalen met een witte jas
|
||||
|
||||
Ik zou bijna zeggen dat opa van de trap is gevallen...zonde!
|
||||
|
||||
Wat ontzettend zonde, motorkapje is tot daar aan toe, maar toch niet op de carosserie?
Last edited by golfje_295.000 : 01-06-2014 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Ik ben dan wel weer benieuwd naar welke afbijt je gebruikt hebt, als je 'm daar zó kaal mee hebt gekregen?!
|
|||
|
|||
doe hem dan helemaal
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is zonde ??? Om je auto alleen maar met z'n allen te verlagen en dikke velgen eronder te gooien, vind ik wel heel erg saai worden en dat vind ik weer zonde Ik ben ook nog lang niet klaar met roest-plekken maken Die afbijt is van AVIS.. Hier een link en een foto er van.. Ik moest het wel op sommige plekjes twee keer inspuiten, maar zeker niet slecht en erg netjes te verwerken zonder kwast gedoe http://www.paintdiscount.nl/index.p...u-siegel-5.html