|
||||
|
||||
Wil mijn Golf Mk1 1.1 ombouwen naar 2.0 8v webers.....
Ja zo als de titel al aangeeft wil ik mijn Golfje wat steroïden geven.
Wil hem upgraden naar 2.0 8v met webers. Nu is het nog een Golfje 1.1 en nu vraag ik me af wat ik allemaal moet aanpassen om dit voor elkaar te krijgen??? Zijn er mensen die dit al eens gedaan hebben en er ervaringen mee hebben? Of misschien info wat allemaal te doen om het voor elkaar te krijgen. Dan helpen jullie mij daar mee want ben er nog niet uit wat er allemaal bij komt kijken. Alvast bedankt voor alle info |
|
||||
|
||||
bij een 1.1 moet volgens mij sowieso 1 steun worden omgelast in je golf. verder moet je denken aan andere motorsteunen, kabelboom aanpassen ed. ben zelf met een 16v ombouw bezig, ook mede mogelijk door alle mensen en info hier Alvast succes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kreeg te horen dat bekabeling niet eens hoeft omdat ik op Webers ga? |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt
|
||||
|
||||
van kabelbomen weet ik niet heel veel, die van mij wordt gedaan door PewiVwteam
8v steekt iets makkelijker in elkaar, geen ecu etc volgens mij |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh jij gaat het blok er niet zelf inhangen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok kijk eens aan laat maar weten hoe het gaat dan |
|
|||
|
|||
Hey! Ik ben zelf ook begonnen aan een 2.0 8v ombouw in mijn Jetta mk1. Ik heb ook een smallblock (1.3) dus wat al eerder vernoemd is, moet een motorsteun omgelast worden. Maar er komt veel meer bij kijken. Ik heb een paar vrienden die ook een 2.0 8V ingebouwd hebben in hun mk1 of ermee bezig zijn, als je meer info van ons wilt, doe me ff pb sturen! We hebben een whatsappgroep waar we alles delen. Groetjes!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht ik er helemaal niet uitkomen dan zal ik je berichten Ik heb namelijk al een hulplijntje gevonden die zo een ombouw heeft gemaakt op motor Carbs |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ga ik denk ik wel naartoe ja |