|
|||
|
|||
Tiefflieger's Golf TD ic.
Echt een project is het niet, maar toch maar even de nieuwe stoomboot voorstellen:
Het is een Golf TD geworden met intercooler uit 1988. Kleur tornadorood (en geen roze) en de auto zit nog in de 1e lak, heeft hier en daar best een plekje maar gezien de leeftijd nog een hele frisse auto. Hij is verlaagd 80-60, heeft een G60 interieur met zwarte hemel, vorig jaar gerestaureerde RM's en nog wel wat leuke extra's. De motor is 80.000 km geleden gerestaureerd en als nieuw opgebouwd, delen gespoten en kleppendeksel verchroomd. Vandaag meteen ff de wissers (aeroblade's) van de Jetta gemonteerd, wat audio erin en de spiegels een keer opnieuw gespoten. Verdere plannen zijn er niet zoveel, wel een zacht dash erin, een Jetta latje onder de grille, een beurtje geven en daar wilde ik het even bij laten. Hier wat foto's : |
|
|||
|
|||
Hele leuke wagen !!
Succes ermee.
|
||||
|
||||
Erg mooie wagen, helemaal met deze wielen...!!!
|
|||
|
|||
Deze is tijd terug ook gespot in het marktplaats gedeelte, erg fijne daily!!
|
|
||||
|
||||
Ja deze had ik al een paar keer bekeken op marktplaats. Vind 'm erg leuk . Fijne daily, veel plezier ermee
|
|||
|
|||
ook al aan de golf ..........
leuke auto . super kleur veel geluk er mee |
|
||||
|
||||
Hele nette wagen Jan.
Veel succes hier mee |
|
||||
|
||||
Das een leuke daily he maar je had evengoed mijn Jetta TDic kunnen kopen...
Mooie Golf en de kleur ziet er op foto zeker nog heel goed uit. De details die verandert zijn vind ik wel leuk, zoals ook de letters achterop Rijd toch super zo'n DIESELKACHEL he Vervang de riem maar gewoon dan speel je op zeker Verder veel suc6 met je diesel
|
|||
|
|||
Is dit niet de Golf 2 van forumlid Vag-freak (rogier) geweest??? Uit steenbergen??
Even in mijn archief duiken. heb wel een foto. Last edited by Domi : 06-08-2007 at 09:40. |
|
|||
|
|||
Gevonden
Lelystad meeting 2005 Pon meeting 2005, |
|
||||
|
||||
Wilde al zeggen, die auto ken ik!
Is ie ook niet een jaar meegeweest naar Worthersee ? Leuke auto man! *EDIT* Uit eigen Worthersee-archief
|
||||
|
||||
Inderdaad, ik dacht ook al: Die herken ik. Daar heb je een mooie daily aan!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd zeer mooie auto, En altijd bij dezelfde vw dealer onderhouden. Wat ik weet is dat de VW dealer hem toen nieuw heeft verkocht en dat na jaren een monteur van diezelfde garage hem terug heeft gekocht en later heeft Rogier hem gekocht die ook bij diezelfde dealer werkt |
|
|||
|
|||
Sterker nog, alle 3 de vorige eigenaren werken bij die dealer !
En met 436000 km net ingereden (80000 geleden gereviseerd). Auto rijd super en ben er dan ook heel blij mee. Hij heeft nog wel wat aandacht nodig maar dat komt zeker goed... |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat bedoelde ik dus |
|
||||
|
||||
Mooie auto ! Veel plezier ermee ,en zeker een moie kleur !
|
|||
|
|||
Ja kleur ben ik ook erg blij mee, naar mijn mening een van de mooiere kleuren voor Golf/ Jetta MK2.
Morgen krijgt ie een nieuwe distributie en een beurt, dan zaterdag nog een keer goed poetsen (niet echt nodig maar kan het toch niet laten) en dan denk ik dat ik er zondag ff mee naar VAGfest ga... |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd had hem ook gespot op mp en heb eff zitten twijfelen, superding
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal voor de leuke reaktie's.
Moet alleen nog ff nadenken over de velgen, BBS is niet helemaal mijn smaak eigenlijk... |