|
||||
|
||||
Verschil ecu paarse sticker en grijze
Ik vroeg me nou af wat het verschil nou precies is
De paarse sticker hoort bij groene injectoren De grijze bij grijze. dat was me wel al duidelijk. Het nummer van de chip is anders. maar zijn er verder nog verschillen? |
|
||||
|
||||
paars hoort bij groen (corrado)
wit hoort bij grijs en bij de latere ook bij groen (golf en corrado) roze hoort bij grijs (golf) grijs hoort bij groen (passat) het verschil zit hem in de software |
|
||||
|
||||
Maar is het verschil dan groot genoeg dat het merkbaar is.
Alle verhalen gaan de ronde dat grijs bij grijze injectoren hoort. Maar dat zou dan niet kloppen. |
|
||||
|
||||
dat klopt inderdaad niet.Ik sleutel al 14 jaar aan G60 motoren,en kan ze dromen en weet ieder dingetje er van
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog een vraag over de paarse sticker met code B
In de ombouw wiki schrijven ze volgende als je de 5 polige stekker van je 2H boom wil koppelen met de 3 en 4 stekkerblokken; wat bedoelen ze daarmee ? --- Schwarz/weiß Stromversorgung Digifantrelais, wird nur für alte Steuergeräte mit B benötigt, ist sonst nicht belegt, wird nicht benutzt und bleibt frei -- Verder heb ik nog een EcU waar geen sticker meer op zit Hoe achterhaal ik dan het type ?
|
||||
|
||||
Heb je een 2h kabelboom als basis dan? Anders zou ik zeggen losse relais 80&30 zoeken daar de Draden van de g60 motorboom op aansluiten. Dan hoef je alleen een paar + draden en massa aan te sluiten van achter je zekeringkast bij de accessoire aansluitingen en klaar.
|