|
||||
|
||||
Limited nr 037 - Arie Beekman
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 25-08-2015 at 10:15. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Brute wagen! Je moet wel de ultieme Golf liefhebber zijn om 45k voor een Golf 2 neer te leggen
|
|
||||
|
||||
Ik ben een ultieme Golf liefhebber net als velen hier, dat weet ik zeker. Maar die 45K is wel een probleem om 'eventjes' neer te leggen want dat heb ik niet
|
||||
|
||||
had ik het inderdaad maar
zonde dat die tekoop staat
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
bekleding ziet er wel goedkoop uit, voor een auto van 45000
|
|
||||
|
||||
Tja, lederen bekleding met zetelverwarming is toch best mooi voor eind jaren 80..
Deze koste 68.000DM, nu omgerekend 34767.82EUR.
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 25-08-2015 at 12:26. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat feffe de nieuwe bekleding bedoelt
|
|
|||
|
|||
stiekum denk ik dat hij hem NIET kwijt wilt, en daarom 'zoveel' vraagt.
ik zou hem voor een hele lange niet weg doen iig. daar gaat hij zeker spijt van krijgen.
|
||||
|
||||
Quote:
dit is dan ook geen Golf 2 hé :p maar een limited geen enkele liefhebber bekijkt de limited als een golf 2
|
|||
|
|||
Idd ; de Limited én de Rallye zijn een uitzondering die niet als golf 2 genoemd mogen worden !!
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd of deze in Nederland blijft
|
|
||||
|
||||
Die is toch bijelkaar geraapt hoorde ik?
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis zit er een andere Limited motor in dan dat er in hoort.
Verder is de auto echt geheel klaargemaakt. Heb Arie persoonlijk gesproken en staat te koop i.v.m aanschaf van een ander huis met VEEEL werk. Denk alleen niet dat ie snel verkocht wordt Via FB.
|
|||
|
|||
Zit inderdaad een andere motor in , verder is echt veel vernieuwd alle lagers , naven en rubbers en het complete onderstel is gepoedercoat . Is echt veel tijd en aandacht aan besteed .
|
|
|||
|
|||
Ook al ben je een mega mk2 liefhebber, voor 45k koop je toch liever iets anders?
|
|
||||
|
||||
..en alweer uit de verkoop
|
|
|||
|
|||
Of gewoon zeggen ik verkoop hem niet.... (45000 foei)
en zelf altijd voor dubbeltje op de eerste rang willen zitten die Arie dat deze geld waard is mag duidelijk zijn maar hij moet niet denken dat die GOUD heeft...
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF Last edited by gizmo98 : 31-08-2015 at 10:16. |
|
||||
|
||||
is wel veel geld ja en die motor komt uit het noorden en is wel een 3G.
Daarintegen wordt een limited zelden tot nooit aangeboden en dan moet je nog afwachten in welke staat zo'n auto dan is. Dus als er iemand is die niet weet waar die met zn geld heen moet, al heel lang zo'n ding zoekt dan kan het maar zo zijn dat hij erg veel geld oplevert.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Willen we dat niet allemaal.