|
|||
|
|||
Kanerr
Hi all!
Leuk forum, even aanmelden Naam: Kaner Locatie: Vlakbij Zoetermeer Leeftijd: 22 Hobby: Meine wagen Vrije tijd: Geen Studie/werk: Fulltime student aan de HHS, parttime medewerker bij Europcar Autoverhuur Zo, dan nu mijn wagen. Rij nu ongeveer 9 maandjes alweer een VW Golf 5 2.0tdi uit 2005. Hoe het begon... 3 dagen nadat ik de auto had opgehaald reed ik toevallig langs VAGTechniek voor een basis chipje naar +/- 175PK/390Nm Daarna led kentekenverlichting, us lights aangezet en gele xenon in de mistlampen gedaan Kort erna een RCD510 en Golf6 clima aangeschaft Blauwe naalden, jaja R32 cockpit! Erna voor een erg lekkere prijs een GTI achterbumper met complete uitlaat gekocht en eronder geknalt! Had trouwens ook nog ergens tussendoor mn achterramen laten tinten in originele sterkte (35% doorlatend) En tijdelijke velgen gekocht, ook te zien op vorige foto's. RS4 replicas met verschrikkelijke banden eromheen. Meteen weer doorverkocht. Eventjes niks gedaan en toen begon het weer.. Een R32 stuur gekocht (geen foto van) Kort erna AP schroefset Toevallig lampjes gewonnen op Ebay! Erna een GTI bumper gekocht met los een GT grille En toen RS6 velgen gekocht, 19" Nieuwe banden eromheen laten draaien en samen met schroefset eronder geknald Toen blies ik mijn turbo op haha. Wat doe je dan? Juist ja, alles upgraden. Turbo GTB2260VK omgebouwd naar vacuum: Nieuw spruitstuk + turbo vs oud spruitstuk + turbo Spruitstuk van alle kanten: 3" geweld van voor tot achter Mijn versnellingsbak ook maar meteen fris gemaakt met nieuwe lagers en andere drukgroep, koppelingsset en een nieuwe oem massavliegwiel zoals hierboven. Ook nieuwe alu intercooler besteld en moet alles nog ff erop gooien. Heeft geen haast eigenlijk, maak me er ook niet druk om. Komt allemaal nog wel Aangemeld om hier ook ff lekker rond te kijken! |
|
|||
|
|||
Welkom ouwe turk
|
|||
|
|||
Ik wist dat ik je hier kon vinden
|
|