|
||||
|
||||
Knappe Jetta
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
die kan rechtstreeks het prijzen discussie topic in
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Over 4 jaar prijzen ze deze vast wel af
|
|||
|
|||
De markt voor een niet belastingvrije Jetta is al niet heel groot, maar voor deze prijs raak je 'm écht nooit kwijt.
|
|
||||
|
||||
Hij heeft elektrische ruiten, maar ook gaten in de deur voor een raamslinger.
|
|
||||
|
||||
Marco Hof heeft ook ooit zo een gehad, kan heel goed dezelfde auto zijn als ik het verhaal lees van de historie. Dat zoiets zoveel opbrengt vind ik ook opmerkelijk maar toch komen er geregeld van zulke exemplaren voorbij en die zijn altijd sneller weg als je denkt, als het maar bij de goede aanbieder staat. Die gaten is inderdaad jammer, zo te zien afgedopt.. het lijkt me dat het af fabriek dan zo is geleverd destijds, als er echt die historie en alles bijzit dan moet dat haast wel. Uniek is het in ieder geval wel, met al die opties, maar ja.. een Jetta'tje 1.8 automaat, echt spannend is het niet.
|
||||
|
||||
"Car outlet"
Mooi ding, dat wel. Jammer dat het import is.
|
||||
|
||||
vind hem stiekem wel leuk :p enkel de automaat vind ik niks
|
|||
|
|||
Ik zeg EtaBeta's eronder en platleggen.
Oh ja.... en 3k van de prijs aflullen.
|
||||
|
||||
Quote:
En daar heb je weer een punt mbt de 'waarde' van zon auto. De 1 maakt hetvniks uit en de ander wel. Ik vind er niets bijzonders aan behalve de historie en het gl interieur. Voor de rest is t voor mij een gewone jetta en heeft hij de vreselijke 3traps drama automaat en de kleur ook nog tegen. Maar das mijn mening.. |
|
||||
|
||||
Tja, het unieke is inderdaad de historie, kilometerstand en de uitrusting. Opzich genoeg redenen om er een aardige som geld voor te vragen. Automaat vind ik ook tien keer niks, kleur vind ik niet onaardig. 20vt erin en paar mooie wielen en ik wil 'm wel, als het een originele Nederlander geweest was
|
||||
|
||||
Ik wist t wel als ik moest kiezen tussen deze en jou gti.
Maar das natuurlijk persoonlijk. Deze gaat ook over de 10k als er een 16v en een kw set met een paar knappe hoepels onder moet |
|
||||
|
||||
Ja sowieso, ik zou 'm voor geen goud ruilen. Alleen met een verlaging en mijn wielen zit je al aan de 10k. Dan heb je nog steeds een 1800 automaat. Nee dit is geen auto voor de hobbyist, dit is een youngtimer die ergens in een verzameling verdwijnt en niks mee gebeurt, en dat vind ik ook de verstandigste/beste optie voor zo'n auto.
|
||||
|
||||
Quote:
Hij kwam me al bekend voor.
|
||||
|
||||
Doe mij deze Jetta dan maar http://link.marktplaats.nl/m903461169
|