|
||||
|
||||
Classic Day Cuijk 2014
Nou vooruit dan, enkele foto's van dit gezellige evenement, volgende keer gewoon zelf komen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=E4JNEI8K Zeer gemoedelijke en gezellige dag gehad in Cuijk ( van 11.00 tot 15.00 aanwezig geweest met 3 scirocco's). Goed georganiseerd met voldoende eetgelegenheden (fritestent, bar voor de drank, viskraam en voor een broodje hamburger kon je buiten terecht.) Voor herhaling vatbaar. Organisatie bedankt voor deze leuke dag. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Bij een volgende editie komt deze wel op mijn agenda te staan.
|
|
||||
|
||||
Zeker Henri, was een leuke gezellige dag met zeer fraaie auto`s.
Goed georganiseerd en een prachtige locatie. Hopende volgend jaar met een nog grotere opkomst. Dikke pluim. |
|
||||
|
||||
Een greep uit mijn foto's.
De rest en nog foto's van anderen staan op de website: http://www.classicdaycuijk.nl
|
|||
|
|||
Hier zijn de foto's van classic day Cuijk.
De foto's van polotreffen volgen snel! ---- Here are the picture's of Classic day Cuijk. The picture's of polotreffen will follow soon! -------- Picture's that i made. Picture's that my girlfriend made. Last edited by vwinfo : 14-04-2014 at 22:28. |
|
|||
|
|||
Impressoin.
|
|
||||
|
||||
Volgend jaar mogen we op 19 april 2015 binnen rijden! Dat is de datum van de 2e editie!
|
||||
|
||||
Van de partij, hopende met nog meer scirocco`s!!!!
|
|
||||
|
||||
Jammer dat ik deze heb gemist. Volgend jaar maar eens kijken dan met de Golf.
|
||||
|
||||
Leuke meeting. Misschien volgend jaar eens bezoeken.
|
||||
|
||||
Aangezien alleen in dit topic een datum stond, plaats ik dit mindere bericht hier:
Quote: