|
|||
|
|||
TK: Golf II 1.6 AUT '86 5drs
Beste Volksforummers,
Aangezien ik niet omkom in het geld wil ik dit beestje een nieuwe thuis geven. Ze heeft wat probleempjes die waarschijnlijk makkelijk te verhelpen zijn maar is het voor mij niet meer waard. Bovendien krijg ik alleen OV reizen vergoed van mijn werkgever, dus het loont niet. Het gaat om een Golf II uit 1986. Merk : Volkswagen Type : Golf II Kleur : Beige Motorinhoud : 1.6 Transmissie : Automaat 3-traps Aantal deuren : 5 Bouwjaar : 1986 Kmstand: 150.xxx of 250.xxx APK tot: 07-11-2015 Woonplaats/plaats waar de auto te bezichtigen is : Den Haag Bijzonderheden: - Interieur is volledig herbekleed met zwart Skai-leer - V-Maxx schroefset Mankementen: - Moet uitgelijnd worden - Motor moet goed afgesteld worden - 1 wiellager kapot - Scheur op bestuurdersstoel zitting - Scheurtje in voorscherm links - Uitlaatrubbertje moet vervangen worden De auto ziet er goed uit, kan een poetsbeurtje gebruiken. Interieur is mooi en het dashboard is nog zeer netjes. Staat momenteel op Axxion Club velgjes te zien op de laatste foto. Je krijg er gratis 2x 13" en 2x 14" steelies met gladde banden bij. Prijs: 400 euro, omdat het moet. Bieden mag altijd. Omgeving Den Haag Foto's: Proefrit mogelijk maar op eigen risico! De auto moet echt uitgelijnd worden... |