|
||||
|
||||
Te koop:58èr dubbeldeur spijlbus (originele Nederlandse)
KLIK HIER voor nog meer fotoos! De auto is gebouwt 12 september 1958 en heeft de fabriek verlaten op 15 september 1958.Hij is geleverd aan "Van Kronenburg" zodat die hem aan kon passen als brandweervoertuig. Hij heeft een origineel Nederlands kenteken RV-28-72 ,maar dat kenteken slaapt al heel wat jaartjes. Het kenteken is wel bekend bij de RDW en kan terug gekregen worden zodra de bus door de RDW keuring heen komt. De staat van de auto is niet al te slecht,maar er moet echt een hoop aan gedaan worden. Kniestukken,dorpels,binnendorpels,achterscherm zijn al verwijdert en zitten als reparatie plaatwerk bij de auto.Ik ben ook al begonnen met het verwijderen van de laadvloer,maar deze zit nog wel in de auto. Het front is knetterhard en hoeft niets aan gedaan te worden.De achterhoeken moeten vervangen worden en zitten bij de auto als reparatie plaatwerk. Er heeft een imperial op het dak gezeten en deze heeft "Van Kronenburg" op het dak geschroeft waardoor er nu een aantal gaten in het dak zitten die dicht gelast moeten worden. De enige onderdelen die ik mis zijn e achterbumper,de koplampen,de rechter semaphore en het glas (voorruiten en achterruit) Er zit een 1200cc 30PK motor bij ,die uit een 57èr Ovaalkever komt.De motor heeft volgens de vorige eigenaar +/- 64.000 km gelopen.Van deze motor is een klepveer gebroken door metaalmoeiheid. Vraagprijs: 3650€ Heb je vragen dan kun je me altijd e-mailen op volkswouter@lycos.nl Last edited by VolksWoute® : 26-07-2005 at 21:46. |
|
||||
|
||||
WAT?!?!?!?! :frown:
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 26-07-2005 at 16:20. |
|
|||
|
|||
Hé Wouter, waarom doe je hem weg man!? Ding is te gek!
|
|
||||
|
||||
Waarom?
|
|
||||
|
||||
*kuch* 1x vragen is genoeg, en on-topic
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb het geld niet om hem op te knappen.En ik heb ook nog een 66èr spijl waar het 1 en ander aan moet gebeuren. |
|
||||
|
||||
Eerlijk antwoord Wout ....
Zonde maar erg begrijpelijk . Als we als forum toch eens rijk waren .. mooi reclameobject Je raakt hem wel kwijt voor die prijs : zet m op Volkszone.com en de UK brothers zwemmen naar de overkant . Daar gelden deze prijzen maar dan in ponden . |
|
||||
|
||||
Quote:
Zonde,ja wat moet ik daar over zeggen.Je kan niet alles hebben en het is nou ook weer niet zo dat die auto mij zwaar in de weg staat. Als hij niet verkocht word is het ook geen probleem. |
|
||||
|
||||
hey wout ik vat hem wel jongen!
alleen laat hem maar zwaar staan. ben bang dat je er spijt van gaat krijgen! cheers marty
|
||||
|
||||
Post mag naar het archief!
|
|
||||
|
||||
vertel... verkocht...???? of hou je hem zelf???
|
|
||||
|
||||
Ik hou hem zelf bij nader inzien.
Hij staat me niet in de weg in de schuur bij Dennis. |
|
||||
|
||||
Goeie beslissing Wout! Als ie niet in de weg staat, kom je er misschien nog es aan toe.
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik hem ooit ga doen dan zal het wel low budget worden.Ik heb wel ideeen hoe hij erbij moet komen te staan,maar ik zal hem zeker niet spuiten. |
|
||||
|
||||
goede keuze wouter,
minder geld wordt hij toch niet waard en hoodridez zijn altijd ok verkoop je de 30pk mischien wel??, mocht je hem willen verkopen, stuur dan ff een pm met de prijs. |