|
|||
|
|||
Ervaring & tips ombouw golf 2 1.3 naar G60 corrado
Beste
Iemand tips of ervaring motorswap van golf 1.3 naar G60 vanuit corrado. Golf is wel oud model dus ik weet dat er moet aangepast worden van zekeringkast en ik heb die van de corrado erbij. Ik hoor het graag Mvg Bruce |
|
||||
|
||||
Tip? De Search gebruiken
|
|||
|
|||
Quote:
Zal ik eens doen |
|
||||
|
||||
http://www.gti-g60.nl/
En dan onder het kopje 'allerlei' Heb ik mijn kabelboom ook mee gedaan en werkt prima. Gewoon 1ecu relais en 1 pomprelais pakken en die vv +&- uit je huidige zekeringskast. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor de info. Weet u toevallig of je de pedalenbox en rembekrachtiging ook nodig hebt van de g60? mvg |
|
||||
|
||||
Ligt eraan.
Als je de hydro koppeling wilt gebruiken of als je met een kabel wil gaan werken. Bekrachtiger zou ik zowieso omzetten, evenals de voor en achter remmen. Makkelijk over te zettem op golf2 |
|
||||
|
||||
Heb je de complete auto of een los blok?
|
|
|||
|
|||
Heb de volledige voor en achterophangin met motor en bekabeling en zekering kast remmerij enzo..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de volledige blok ophanging voor en achter met remmerij stuurinrichting enzo hele bekabeling met zekeringkast.. |
|
||||
|
||||
Ook de hydro spullen dan? Ivm je koppeling.
Draadboom heb je alleen t motorgedeelte en het stuk van de pomp(en) wrlke naar achter loopt nodig. Zijn maar paar draden om m aan de loop te krijgen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb pompen enzo bij gekregen en bedrading ook moet enkel nog leidingen trekken van achter naar voor. Enkel koppelings pomp heb ik niet. mvg |
|
|||
|
|||
Had ook nog de vraag moet je heel.je zekering kast veranderen of kanje originelen houden. Endan gewoon ergens je brandstofpomprelais aansluiten en de dingen die je nodig hebt voor het draaien.
|
|
||||
|
||||
Originele kast zou ik zitten laten.
Met een ecu relais en een pomprelais krijg je m zo aan de loop. |
|
|||
|
|||
Quote: