|
||||
|
||||
Mk2 project
Hier zijn we dan weer met een mk2 na een pauze
Heb de mk2 van een golfmk2 forum lid overgepakt , een golf mk2 madison straight outta germany moet zeggen dat ik de kleur combinatie echt knap vind en hij rijd erg goed, enkel is de kas ver van zo goed als mijn Tour was maar komt wel inorde. Ben hem dus gisteren gaan ophalen en toen 40 km verder bij mijn grootouders neergezet wat hij perfect deed enkel de remmen zijn echt op ! Dus vandaag er aan begonnen. - keer met iron x ingespoten en gewassen. -onderhoud d riem , olie en filters blokken en schijven -interieur er uitgehaald zodat ik alles onder de matten eens kan bekijken en alles eens goed poetsen -radio geïnstalleerd -motorkap eens gepolierd een stuk en krijg de meeste krassen toch weg Toekomst plannen -schroefkit (besteld) -wielen laten herboren -en zou graag blauwe recaro' erin hebben -her en der wat laswerkjes Nu zo snel mogelijk schroefkit erop samen met de schijven en blokken en hopen dat hij door de keuring raakt, zodat hij zeker op eurosunday te bewonderen valt Eens gewassen samen met de daily In de winterstalling Als ik nog zin heb nog schijven en blokken veranderen
|
||||
|
||||
Leuk! Veel plezier met je nieuwe project!
|
||||
|
||||
Oude stuur was versleten dus maar een mk6 stuur gehaald
Ook alle stoelen eruit nu Wat zijn die duitsers toch viespeuken met hun kauwgom
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje heb me vandaag al goed geamuseerd haha
|
||||
|
||||
Zetelkes eens goed gekuist
Voor en na
|
|||
|
|||
Hoe heb je het met de claxon gedaan?
Die doorvoer is anders als ik me niet vergis? Leuk project!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx claxon is niet aangesloten gebruik die toch nooit grtz
|
||||
|
||||
:Leuk bezig, alleen dat mk6 stuur...
|
||||
|
||||
Quote:
vind het wel dik staan , 10000 x beter dan het vorige daar heb ik toen ik de golf ging halen een halve fles interieur detailler moeten opspuiten voordat ik het durfde aan te raken
|
||||
|
||||
Dat stuur staat inderdaad voor geen meter in een Golf II vind ik.
|
|
||||
|
||||
Prima stuur, leuke auto .. maar ik vind de combinatie ook niet geslaagd
|
|
|||
|
|||
En je zult toch een claxon moeten hebben voor de keuring. Al mag dat ook met een knopje op het dashboard ofzo.
Maar ik zou wel een claxon willen hebben. Altijd makkelijk bij achterlijke weggebruikers
|
||||
|
||||
We zien wel jongens voorlopig blijft het stuur erin vind het leuk en wil het eens bekijken als de auto terug in elkaar zit en met recaro's erin vind ik het niets dan komt er een qsp deepdish in, maar goed on topic de schroefkit is vandaag thuis aangekomen whoehoe
|
||||
|
||||
Iemand een idee ? Wat het zou kosten om velgen te proppen en te herboren
|
||||
|
||||
Van de madam voor mijn kerstmis een Kärcher waterzuiger gekregen dus vandaag maar eens verder gegaan aan het interieur
Bahh
|
||||
|
||||
Remmen vandaag ook gedaan , was nodig schijven en blokken waren in staat van ontbinding en staken vast
|
||||
|
||||
Vandaag de eerste werken aan de kas gedaan, in de koffer had eens water gestaan waardoor de reservewielbak wat aangetast was lol
Hier had ik dan toen ik hem pas had wat zinkspray opgezet zodat het niet verder zou roesten tot ik er tijd voor had Toen mijn twee vrienden er bij gehaald (3M) schuurschijfje, (brunox) roestomvormer Toen zoveel mogelijk met het 3M schijfje proper gemaakt Toen nog wat verder geschuurd met de hand waar het schijfje niet aan kon Heb nu net de 3de laag brunox eropgezet morgen nog zinkspray erop en dan alles mooi zwart spuiten
|
|||
|
|||
Wat jammer van de corrosie in de koffer. Ik heb ook een wolfsburger van 90' en deze had niet echt slechte plekken. De jouwe is ook een 90'er of een 91'er dacht ik en toch in mindere staat van carrosserie. Maar komt vast goed
Vraag mij toch af wat de oorzaak hiervan kan zijn... |
|
||||
|
||||
Heb het ook nog nooit tegengekomen denk dat er ooit eens water in de koffer moet gestaan hebben
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heeft iets los gelegen in de reservewielbak, zodat het overal wat tegenaan kon rammelen en af en toe wat verf eraf kon tikken.
Vervolgens een beetje condens en daar ga je! Gebeurt heel gauw hoor....reservewiel verkeerd om in de bak, krik of dopsleutel ligt los, etc..