|
|||
|
|||
G60 op marktplaats
|
|
|||
|
|||
wat ze tegen wordig vragen voor een nette golf g60 gaat wel erg ver.
|
|||
|
|||
Ach, er zijn er bij die voor een golf2 diesel ook 10.000 vragen😄
Wel een knap apparaat dit zeg👍
|
|||
|
|||
Is dit wel een originele G60? Gewicht op kenteken 980kg ff uit mijn hoofd het gewicht van een gewone GTI 4 deurs.
|
||||
|
||||
Quote:
Denk het niet, een 3 deurs G60 weegt al 1032kg.
|
|||
|
|||
Hm, dit staat in de advertentie beschreven:
"Betreft een origineel nieuw in Duitsland geleverde Volkswagen Golf II 5 deurs GTI G60 in Edition One uitvoering" |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi ding, aan de prijs inderdaad.. maar goed, 't is ook niet te vinden en dit zijn wel de echte begeerlijke modellen. Overigens is dat nieuwe kenteken voor mij dan wel echt een no-go, maar dat is weer een hele andere discussie Ik zie trouwens ook liever een 3-deurs dan een 5-deurs maar dat is een kwestie van smaak en voorkeur.
|
|||
|
|||
Ja, is een flinke bedrag inderdaad.
Maargoed, ze zijn amper te vinden en dat drukt de prijs nogal op.. Voor dat geld zou een mooi setje foto's wel mogen trouwens, als de auto echt zo netjes is doen deze foto's hem geen eer aan vind ik. Bovendien mag ie dat deukje in het linker voorscherm er dan ook wel even uit laten lepelen, maar dat terzijde |
|
|||
|
|||
wat ik mijn eigen afvraag, wat mag in godsnaam dan een 5-drs originele NL-er in die staat wel niet kosten?? 20k of zo???
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet er geen 1tje, 2tje of erger opstaan.
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat de waarde verschilt, het is meer een dingetje van accepteren of niet. Dat zit puur tussen de oren maar het is feitelijk gezien natuurlijk gewoon dezelfde auto. Wellicht is de doelgroep wat groter voor een originele NL'er maar er zijn er ook genoeg
die dat geen fluit uitmaakt, als je (perse) zo'n soort auto wilt dan heb je niet alle keus van de wereld dus waarschijnlijk zul je ergens water bij de wijn moeten doen.
|
|||
|
|||
als je op vwe.nl ziet staat er ook gewoon golf en gewicht is veel te laag geen foto van de binnenkat was wel benieuw naar het hogemiddenconsul als die dat heeft volgens mij omgebouwd 3 deurs weegt al 1033 kg .