|
|||
|
|||
mijn 6n2 die ik al een tijd heb maar nog niks van heb laten zien.
hallo,
nadat ik vorig jaar in maart met mijn polo 6n variant een ongelukje heb gehad heb ik een 6n2 gekocht van 2001. na paar maanden op originele stalen wielen (met 2 verschillende wieldoppen ) te hebben gereden toch maar wat licht metaal op de kop weten te tikken en dat zijn 16'' mini cooper s velgjes geworden. daarna een gti grilletje erin gestoken. maar hij was wel erg hoog op die 16'' dus maar een schroefsetje eronder geplaatst, dat zag er gelijk al weer een stuk beter uit. en afgelopen zondag ook maar een gti bumperlip erop gezet. ik denk niet dat ik er de komende tijd nog veel aan ga doen, kvind hem er zo wel prima uitzien zo. maar genoeg gelult, foto's! groeten!! |
|
||||
|
||||
Leuk ding, wielen staan goed!
|
|
|||
|
|||
dank je, ik was eerst eigelijk geen fan van velgen met ''Y'' spaken maar ik kon deze voor een prikkie kopen en ze staan stukken beter dan verwacht.
groeten Jasper |
|
|||
|
|||
Leuke polo, en de wielen staan hem nog niet eens zo verkeerd.
Succes ermee !
|
||||
|
||||
bigfoot!
in het echt staat het een stuk beter als op de foto.. we moeten maus eens wa foto's laten nemen.
|
||||
|
||||
he, had je topic nog niet gezien.
maar mathieu heeft gelijk in het echt ziet ie er beter uit
|
|||
|
|||
update: ik heb er nu al weer een paar maanden andere wieltjes onder en hij is ietsje lager geworden. verder heb ik niks spannends te melden.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit zo met die velgen, ik heb ze ook maar dan onder een 6n.
Welke maten zijn dat? Lijkt wel 14 inch niet?? Verder strakke polo Kris. |
|
||||
|
||||
Quote:
14" 7 en 8J. Zaten eerst op mijn Passat.
|
|||
|
|||
Quote:
thanks, maar in het echt is ie niet strak genoeg naar mijn zin, hij zit vol met krasjes van de vorige eigenaar en als je goed kijkt op de laatste foto zie je dat de lak van mn bumpert afbladdert, . ik ga eerst op vakantie en dan centjes sparen om iig de bumper opnieuw te laten spuiten. groeten jasper |
|
|||
|
|||
Hee!
Mooi polo! Heb je nog niet zien rond"crossen" hier in de omgeving maar daar komt vast verandering in zodra ik mijn waggie heb! Gr Perry |
|
|||
|
|||
zo weer een vol jaar APK! hoera!
er was helemaal niks mis mee. er is wel een nieuwe egr-klep opgegaan zodat de motorstoring ook weer verholpen is. groeten jasper |
|
|||
|
|||
als het goed is zeer binnenkort weer een update. mijn wielen liggen bij velgrenovatie voor een goede opknap beurt. ik hoop ze deze week weer terug te hebben.
|
|
||||
|
||||
heb de opgeknapte wieltjes al mogen aanschouwen maar mag hier ook wel
staan toch?
|
|||
|
|||
ja, zal zo ff wat foto's trekken.
|
|
|||
|
|||
nog ff geen foto's, ik had niet 1 maar, 2 lekke achterbanden . dus nu komen de voorbanden achterop te liggen en nieuwe plattere banden voorop.
|
|
||||
|
||||
gister irl gezien, mooie auto en laaaaag
|
|||
|
|||
met de plattere banden komt ie binnenkort nog lager
|
|
||||
|
||||
hoe krijg je dat voor elkaar?
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat weet ik ook niet. maar, met de plattere banden en schroefset op zn laagst kon ik bij ons het erf niet af dus dat plan ging niet door. toen schroefset wat hoger met de plattere banden was ook nog geen suc6 want bij elk ritje naar mijn werk raakte mijn draagarm telkens 3 keer de grond dus, vandaag gelukkig die 195-40-14 banden weer in kunnen ruilen voor 195-45-14. dus kben weer terug bij af maar de schroefset staat voor en achter wel wat lager als voor het hele banden gedoe. morgen ff wassen en foto's maken denk ik. |