|
||||
|
||||
Goedkope boxter
|
|||
|
|||
banden zijn wel heel smal voor, heb het idee dat hij wat meegemaakt heeft aan de voorkant.
Maar goed... denk dat dit een normale prijs is in de UK voor een 14 jaar oude Porsche Boxster. Of het is weer van onze Nigeriaanse vrienden.
|
||||
|
||||
je zou er maar in moeten rijden...
is het niet vanwege het feit dat hij rechts gestuurd is, dan is het wel vanwege die schijtkleur imo en het lijkt alsof er iets niet helemaal klopt met de wielen, weet niet of er origineel voor dunnere banden op lagen dan achter? en niet mogen proefrijden? zoiets is voor veel mensen al een afknapper... en die 'el cheapo' banden die erop liggen beloofd ook niet veel goeds ik weet dat ik de auto misschien een beetje af zit te zeiken, het kan ook aan mij liggen maar dit zou zomaar eens een geval van goedkoop is duurkoop kunnen zijn
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Laatste fotos zijn ook al van andere wielen. Dit lijkt me eentje om gewoon te vergeten.
|
|
|||
|
|||
Staat al heel lang te koop. En rhd is hier aan deze kant van het water nog minder waard dan in de uk zelf
|
|
||||
|
||||
You don't say?
Kleur is heerlijk to be honest.