|
|||
|
|||
waar onderdeel tank te krijgen
Ik heb een mk1 cabrio en zoek de plastic ring die de brandstoftank flotter afsluit.
ik heb deze gebroken toen ik deze los wou tikken met een schroevendraaier, ik wou namelijk in de tank kijken. weet iemand waar die te koop is? Of is er iemand die er nog 1 heeft liggen? Ik hoor het graag. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dit heb ik liggen. |
|
|||
|
|||
Ik heb je een pm gestuurd
|
|
||||
|
||||
kijk hier maar eens op : www.golf1onderdelen.com
|
||||
|
||||
www.vw-wobshop.nl , heeft ook veel voor golf 1. En wat ie niet op z'n site heeft staan kan ie wel vaak leveren voor eerlijke prijzen en top service
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Quote:
heeft golf1onderdelen.com dan geen eerlijke prijzen en top service ?
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij leg ik in mijn post op geen enkele wijze een eventueel verband met golf1onderdelen.com of laat ik mij daarover negatief uit... ik heb zelf enkel ervaring met de wobshop en tracht ik heine 1 cabrio antwoord te geven op zijn gestelde vraag/probleem door hem door te verwijzen naar een web shop waar ik dus zelf positieve ervaringen mee heb. Ik weet uit eigen ervaring dat het zeer prettig is als andere mensen je helpen en doorverwijzen naar, in dit geval een website, waar je je probleem mee kan oplossen. Niets meer en niets minder. Maar jij bent dus Jeroen Rison??
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Quote:
nee,die ben ik niet.