|
|||
|
|||
Caddy16v
Mijn naam is Sjoerd en ben 20 jaar, ik kijk hier al een tijdje op het forum rond en heb hier al de nodige informatie opgedaan, maar heb me nog nooit voorgesteld.
Ik Heb momenteel een caddy mk1 uit 1985 met een 16v kr als daily , todat ik m'n corrado g60 klaar heb. Ik heb de caddy inmiddels al weer een jaar, ik heb hem gekocht als opknapper. Toen: Nu: De corrado g60 uit 1989 heb ik nu een maandje in bezit, hier moet ook het nodige aan gebeuren, maar dat houdt je van de straat . opgehaald op stalen velgjes, dit deed me zoveel pijn aan m'n ogen dat er maar snel bbsjes onder moesten. Aankomende verandering voor de corrado zijn: Blok laten afstellen Nieuw uitlaatspruitstuk rode achterlichten originele koplampen originele grill hemeltje vast lijmen Tussendoor heb ik ook nog even een golf 2 gti 16v gehad als winterauto, deze is inmiddels al weer verkocht. Last edited by caddy16v : 10-08-2014 at 12:23. |
|
||||
|
||||
Welkom. Dikke wagens, beste sloffen eronder. Knalpijpen onder de caddy vind ik wel iets teveel van het goeie, maarja kwestie van smaak!
|
|
|||
|
|||
Heeerlijke corrado !
|
|
||||
|
||||
Dikke Corrie, nette Caddy ook pijpjes staan wel wijs.
|
|||
|
|||
Mooie corrado!
|
|
||||
|
||||
woooh sick man die caddy ziet er echt clean uit.
|
||||
|
||||
mooi caddy ( op de uitlaat na :p ) knappe corrado