#1
|
|||
|
|||
Golf gti Kupferbraun
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...i-w64-1983.html
Prachtig kleur. Heb eigenlijk zin om erachter te gaan. Heeft wel wat km natuurlijk. Iemand die hem kent? |
#2
|
||||
|
||||
5500 euro voor een auto met 3 ton. Pirelli of niet,maar veel geld
__________________
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
Zou me niet druk maken om die 300K, hard is belangrijker, desnoods is een ander dx je wel weer te vinden.
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#4
|
||||
|
||||
Kilometerstanden bij zulke auto's is echt zo irrelevant ...
__________________
www.dubclub-online.nl |
#5
|
||||
|
||||
Erg mooi ding
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#6
|
|||
|
|||
Mooie kar, en al heeft zo'n ding 500.000 gelopen als t een mooi exemplaar is maakt dat niet uit.
__________________
Jubi Mk3 |
#7
|
||||
|
||||
mooiste kleur voor een Pirelli..en ik weet wie hem ooit naar NL heeft gehaald ..
wat er daarna mee is gebeurt weet ik niet.. was in de beginne een stuk lager en er heeft voor die tijd best wel veel muziek in gezeten.. in het aantal kilometer verhaaltje hiero...ligt er maar net aan hoe..maar 1tje die enkel gereden is in de zomers nadat hij 5 jaar oud was en 3 ton erop heeft staan ,kan harder bij de bekende punten zijn dan 1tje met de helft erop die s'winters door de pekel moest..(weet ik maar al te goed)... de motor en bak zijn te vervangen..tot in het oneindige ,de kas daarentegen.. |
#8
|
|||
|
|||
Begrijp helemaal niets van het verhaal hierboven. Best jammer want informatie over deze auto is welkom. De kleur is in elk geval super. Auto lijkt zijn vraagprijs wel waard.
|
#9
|
|||
|
|||
Quote:
Is dus vroeger al wel zwaar verlaagd geweest. Kas heeft dus al wel wat "afgezien" als ik het goed begrijp. Is voor mij persoonlijkj ook een van de mooiste kleuren voor de "latere" golf 1 gti. |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
vind je? carosserie heeft ook 300.000km gemaakt, dus wil je m top hebben moet je veel vervangen. en dan vind ik 5500 aanschaf veel geld. los van het feit dat het een pirelli is. maar goed, meningen mogen verschillen.
__________________
Quote:
Last edited by golfje_295.000 : 25-10-2014 at 08:05. |
#11
|
||||
|
||||
Oude van Gijs?
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
ik had het moeten 'appen' ofzo..of via Facebook zeker is toch gewoon Nederlands hoor..ik wilde enkel zeggen dat het wel degelijk uitmaakt hoe er in al die kilometers mee om is gegaan.. ook hoe en waar er mee gereden is maakt nog al uit.. jarenlang met een keihard onderstel rijden ,word een auto zeker niet beter van.. komt zo'n ding uit zuid frankrijk of spanje zal hij in de regel minder krokant zijn e'd.. kijk maar naar de kitnaden bij de veerpootbehuizing bij een Golf 1..daar scheuren ze allemaal..als je er stug spul onder hebt of ie het geld waard is weet je pas ALS je er naast staat EN je verstand van zo'n ding hebt... |
#13
|
||||
|
||||
Natuurlijk, dat is prijsafhankelijk.. 1 met origineel 50.000 gelopen is meer waard. Maar je koopt zo'n ding omdat het een Kupferbraun Pirelli is, daar zit hem het grootste deel van de waarde in. Als het om een lage kmstand moet gaan kan je beter een jong Alto'tje kopen voor dat geld. Als je gaat kijken bij zo'n auto kun je vrij snel inschatten hoe de carrosserie er aan toe is. Als dat allemaal prima is dan vind ik een kmstand echt niet boeiend, wat wil je dan gaan doen, bij een van die andere Kupferbraun Pirelli's kijken of die beter zijn?
Mijn oude 84'er GTI had ook 3 ton op z'n heupen, en die van mijn broer idem die nu in nagenoeg perfecte staat verkeerd, blokkie is nog gewoon origineel. Rijdt prima, vorig jaar nog mee naar Wsee geweest, en 2 jaar terug heb ik mijn oude ook meegehad. Mocht dat blokkie op een gegeven moment echt gaar zijn hang je er een andere in (die erin hoort) en je kan weer jaren vort. Van een random 1.3 C'tje met 115k originele km'ers kun je nooit een originele 84'er GTI maken.
__________________
www.dubclub-online.nl |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Jawel joh...je hebt niet meer nodig dan een goed lasapparaat en een slijper met lamellenschijf...(+stukkie schutbord van zo'n GTI dinges) whahaha ,,inkopper ..ik kon het niet laten.. |
#15
|
||||
|
||||
mijn caddy mk1 (83') had iets van 80.000km toen ik hem kocht maar was wel door en door rot ,
km standen zeggen niks over de hardheid van de wagen , mijn scirocco mk1 met 36.000 km is dan wel weer door en door Hard die wagen stond altijd droog gestald en kwam niet buiten als het regende en zeker niet in de winter .
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |
#16
|
|||
|
|||
Quote:
Op Porscheforum ook menig discussie over km standen en leeftijden geweest. Gezien de leeftijd is de km stand zoals eerder genoemd niet meer van belang. En ja de carros heeft ook die stand achter de kiezen, maar wat wil je voor iets van ca. 30 jaar oud, niet meer als normaal dan.. |
#17
|
|||
|
|||
Gaaf ding, en ja één van de mooiste kleuren voor een PiGo, voor mij op Heliosblau na dan. 30 jaar oud, 3 ton gelopen. Is normaal gebruikt toch? Volgens mij moet je je juist extra achter de oren gaan krabben als er na 30 jaar slechts 1,5 ton op staat. Zo weet ik er wel eentje, maar die staat dan ook al meer dan 10 jaar stil en zal niet even een kwestie zijn van afspuiten in de wasbox, volgooien en gaaaaaan!
|
#18
|
||||
|
||||
Teveel kilometers? Dan neem je deze toch? http://link.marktplaats.nl/m862289195
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#19
|
|||
|
|||
Quote:
Ah ja. Heb hem hier gevonden http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=128881 Heeft precies al wel een zwaar leven achter de rug gehad. |
#20
|
|||
|
|||
Dan heeft deze ook 6 jaar bij mij in de schuur gestaan en ik heb hem verkocht aan Ruud.Maar mij lijkt het een andere auto....
Roland www.golf1onderdelen.nl |