|
||||
|
||||
Golf 1 LS 1.5 Automaat bel. vrij
Ik ga te koop aanbieden, mijn manilla'tje:
Zeer goede en mooie Volkswagen Golf 1 aangeboden, kleur Manila grün, 1.5 JB motor, automaat, LS uitvoering, kleine achterlichten, tietendashboard met toerenteller, belastingvrij !, APK tot 30 november 2005, de extra's die ze heeft werken ook zoals; achteruitrijlichten, interval op ruitewisser, blower in alle 3 standen. Verder in nagenoeg roestvrije staat (2% roestplekjes), zeer harde dorpels (zeer zeker niet geroest) alsmede spatborden, onderkant deuren, rondom tankdop alles roestvrij ! Interieur (bruine stof) in nieuwstaat, geen plekjes/scheuren of vlekken ! Km.stand 128.000, altijd droog gestaan. Alles 100% origineel behalve de wielen. Taxatie rapport van 2800 euro. Mag weg ivm te weinig gebruik/tijd. Bij serieuse interesse/koop: nieuwe APK op mijn kosten Zo staat ie ook op marktplaats. Foto's en extra foto's beschikbaar....kweenie hoe ik ze er hier op krijg ahum... Vraagprijs: 2150,- euro Echt de moeite waard hoor medeforumers, dit is zeker geen roestbak of plamuurbak o.i.d. |
|
||||
|
||||
mooi ding! redelijke prijs lijkt me. succes! hoop dat ie weer een zuinige eigenaar krijgt! |
|
||||
|
||||
up... niemand hier interesse ? Lijkt me toch wel een gewild model, aan de prijs valt nog wel wat aan te knibbelen, eventueel...misschien.
|
|
||||
|
||||
and up...voor 1850,- euro mag deze beauty van eigenaar wisselen.
|
|
||||
|
||||
Verkocht....topic mag dicht.
|