|
||||
|
||||
Gespot in Hoorn: polo uit 81 (?)
Gisteren rond 18:00 spotte ik op de parkeerplaats bij de Huesmolen in Hoorn een blauwe polo 1. Ik denk uit '81.
Ik heb hem nog nooit eerder gezien hier in de buurt. Misschien van iemand van hier? Het kenteken was iets met H..-07-lv Ik heb er zelf ook zo eentje daarom vond ik het zo leuk.. |
|
|||
|
|||
Misschien Ron v/d Bos? Weet zo zijn kenteken niet..
|
|||
|
|||
Nope, is em niet denk ik:
|
||||
|
||||
nee dat is in iedergeval niet het kenteken..
De kleur klopt wel.. |
|
||||
|
||||
geinig ding :p
|
|
|||
|
|||
ik weet niet van wie die is maar zou hem graag hebben ziet er super uit
|
|
||||
|
||||
That would be me, bij de Huesmolen.
Snap je nou waarom ik je vroeg of je nog Polo onderdelen had en het is inderdaad een '81-er LX uitloopmodel. Woon jij toevallig in de Grote Waal? Zie daar vaak een Polo en een Derby staan. gr. Pim |
|
||||
|
||||
Hey lachen.. ja ik woon idd in de grote waal..
Dat zijn idd mijn auto's.. Ik had jou polo nog nooit eerder gezien en wist dus ook niet dat er iemand in Hoorn ook eentje rond reed.. Dat is wel erg leuk.. Hoop dat je inmiddels de onderdelen die je zocht gevonden hebt? |
|
||||
|
||||
Ik ben nog op zoek naar een 'nieuwe' grille. Degene die er nu op zit is redelijk kapot. Maarja dat komt allemaal wel.
Probeer me nu te concentreren op mijn Golf 1. |