|
|||
|
|||
Golf 1 schermen, ruiten en stalen bumpers ?!
Hallo allemaal,
Ik weet dat ik het op de verkeerde plek zet maar ik ben op zoek naar origineele schermen voor een golf 1 ben nu al een tijdje aan het zoeken en vindt er steeds maar 1 of verrot of helemaal vol deuken. Er mag echt wel wat aan mankeren want ze moet toch meteen geschuurd en gespoten worden allen het liefst gewoon nette schermen waar niet veel werk aan zit dus gezocht schermen links en rechts. Verder ben ik ook nog op zoek naar een completen blanken ruiten set ( geen groen getint ) En chromen stalen bumpers Als iemand iets weet of heeft Alvast bedankt, Rob Van Bladel. Last edited by MK1speed : 30-09-2014 at 14:59. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
http://www.mk1cabrioparts.nl/
Heeft veel knappe spullen liggen Als je nieuw wilt kun je naar: www.golf1onderdelen.com
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Blanke ruitenset heb ik wel liggen! Passagierschermen nog wel te vinden bestuurderskant bijna altijd verrot
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal bedankt voor jullie reactie ben er al een stuk mee opgeschoten 👍
|
|
|||
|
|||
Anders pak je cabrio schermen... Die zijn al snel een paar jaar jonger. Anders informeer je bij de vw winkel in hoogeveen. Laatst geweest en had erg veel gebruikt golf 1 spul.