|
||||
|
||||
DMPD Finest
afgelopen zondag toch naar het verlaten Doel in België geweest (wilde eigelijk niet gaan, had wat schade gereden en was er wel een beetje klaar mee)
maar in combi met een dagje Antwerpen toch een lekker weekend van gemaakt hier enkele foto's van deze unieke meeting op de dikste meeting lokatie ever!
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 30-09-2014 at 12:35. |
|
|||
|
|||
LEIP
|
|||
|
|||
Shit !!!! Volledig gemist, ik wist hier niets van.
Ik werk daar 10min vandaan
|
||||
|
||||
Was op uitnodiging.
|
||||
|
||||
Had hier eigenlijk wel graag bij willen zijn. Had ook een invite gekregen maar VW Team
Brabant hier is toch altijd vaste prik met grote groep omdat het hier in Oss te doen is. Hoop dat dit volgend jaar wellicht nog een keer is?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dus
|
||||
|
||||
Die grijze BMW.....boah eeh !
|
||||
|
||||
Quote:
echt de grootste onzin! deze journalist heeft dit artikel volledig uit zijn duim gezogen (soort van autoweek verslaggever die naar worthersee gaat en alleen het schorem in beeld brengt) ik heb degene die de herdenkingsdienst regelde gesproken (mijn vriendin mocht even bij hun naar de wc) en die had er totaal geen problemen mee! wel deed er 1 iemand een burnout op een kruispunt wat niet echt netjes was maar die persoon werd gelijk van het terrein verwijderd mocht je in de buurt van Antwerpen zijn is het zeker een bezoekje waard nog een paar plaatjes
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 01-10-2014 at 23:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, het was hier eenmalig, volgend jaar komt er weer een "gewone" DMPD show Wij waren er het hele weekend bij en hebben er erg van genoten! Vond dit filmpje op fb, zet de sfeer van het complete weekend wel goed neer; |
|
|||
|
|||
Quote:
Bestaat dat tegenwoordig ook al?,dus andere enthousiastelingen worden geweerd |
|
||||
|
||||
Kan toch, gewoon een georganiseerd event voor genodigden.. net even een andere slag dan een normaal event.
Ik zie liever zoiets met alleen maar kwaliteit dan een volgestampte vlakte om maar geld naar binnen te harken
|
||||
|
||||
briljant stukje tekst! erg gaaf opgezet in zo
niet volledig uitgeleefd dus? ik dacht dat daar echt helemaal niemand meer woonde
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Kan ik wat bij voorstellen,maar hoe selecteer je dan??,of is dit een select groepje dat bij iedere meeting altijd aanwezig is,en alleen voor vrienden onder elkaar |
|
||||
|
||||
Inne en Michiel hebben HEEL veel vrienden en kennissen.
Zie het meer als een feestje bij je thuis waar je je vrienden uitnodigd Na al deze pics baal ik wel dat ik niet ben gegaan.
|
|||
|
|||
Quote:
Dat verklaart een hoop,dan bepaal je idd zelf wie je laat komen |
|
|||
|
|||
Wat een gave locatie!
|
|||
|
|||
Quote:
Zouden ze veel meer moeten doen! Houdt alle rotzooi mooi weg en zo groot als MIVW hoeft het helemaal niet te zijn. Beter een kleine meet met dikke wagens zonder idioten met de gekste wagens en bijbehorend gedrag. Komt de sfeer alleen maar ten goede
|
||||
|
||||
Ik heb het geweldig naar mn zin gehad daar. super sfeer, dikke auto's en echt de meest dikke locatie! Dikke pluim voor de organisatie!
De rest staat op mijn facebook.Petpat Photography |
|
||||
|
||||
Die zilveren e21