![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er ervaring met Sebring en/of Simons uitlaten. En dan bedoel ik vooral wat de kwaliteit betreft.
Voor het geld van een Sebring einddemper koop je bijna een Simons systeem vanaf de katalysator. Betaal je dan bij Sebring voor de naam of zijn ze ook degelijker. Het gaat me er vooral om dat ze niet wegroesten. Geluid maken doen ze toch wel :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() uhm, ik heb een simons systeem... 2e hands gekocht, is toen nieuw in de lak gezet met eronder monteren, nu (anderhalf jaar verder) liet die nieuwe lak een beetje los, dus erafgehaald en weer nieuwe lak erop.... maar zat wel roestaanslag op, maar niet doorgeroest, is dik spul... bevalt me dus goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb geen ervaring met simons, wel met sebring, wel goed spul, maar je zegt het zelf al, je betaalt daar ook flink voor de naam
|
||||
|
||||
![]() sebring doe je een jaartje of 3 mee... simons een jaartje of 5..allebeide gehad onder de peugeot.... supersprint onder de cabrio beviel nog t beste...
|
||||
|
||||
![]() weet uit eigen ervaring dat sebring snel rot,heb toen het hele gebeuren vervangen door rvs van EPS kost natuurlijk een stuk meer maar wel veel langere levensduur, supersprint spagetti van de golf van becky al een keer moeten lassen ivm roest.
|
||||
|
||||
![]() Sebring zal nu langer mee gaan dan enkele jaren terug. Net als Remus worden Sebring dempers nu volledig uit RVS gebouwd. Met Sebring heb ik geen ervaring.
Wel met Simons. Heb ik drie jaar onder een Mazda 323 gehad. De kwaliteit is daar meer dan oké van. Na drie jaar was de uitlaat nog niet noemenswaardig verroest en ook de klank was nog ongeveer hetzelfde als toen-ie nieuw was. Pasvorm is goed. Uitlaatsysteem wordt geleverd met alle benodigde bevestigingsmaterialen en nieuwe rubbers. Ook de diameter van 63mm vanaf de kat vond ik t.o.v. andere systemen een pluspunt. O ja, komende week komt er een volledig Remus systeem vanaf de kat onder mijn Golf. Ik heb voor Remus gekozen o.a. vanwege de eindpijpstyling. Sebring en Simons heb ik beiden overwogen. Simons viel af voor mij, omdat deze waarschijnlijk te luidruchtig zou worden i.c.m. met mijn katvervanger. Last edited by henricarron : 18-09-2005 at 18:17. |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor alle tips mensen! Ik heb vandaag een Simons systeem vanaf de kat. besteld!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een Sebering Groep A met Supersprint 4-2-1 onder de auto en ben der erg over te spreken. Sebering is goed spul en klinkt ech super, maarjah het kost wel een paar knaken...