|
||||
|
||||
typisch gevalletje boontje......
|
||||
|
||||
Jammer van de audi, verder geen medelijden met de personen.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Jammer van de auto ja.
Kon je wel aan zien kome vorige week heel socialmedia vol over gestolen rs6..
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
RS6 ?
De gecrashte Audi is een RS4 aan de V8 te zien die ernaast ligt... de gestolen RS6 zal misschien binnenkort ook wel ergens opduiken...
|
|||
|
|||
Altijd erg wanneer er mensen omkomen in het verkeer, er zijn ook nog nabestaanden. Gelukkig is er hier verder niemand bij betrokken die er niets mee te maken had. Voor de lieden zelf vind ik het een gevalletje 'beroepsrisico'... Voor n paar k#ttelefoons... Idioten!
|