#1
|
||||
|
||||
vraagje
Hallo allemaal
Ik rij een lupo gti die gechipt is en andere nokassen Leverd 160 pk maar mijn vraag nu ik wi met de ongeblazen motor Nog meer vermogen krijgen ik denk rond de 200 Hoe is dat te doen of is dat onmogelijk ? Of een motor er in lepelen maar dan moet het plug and play zijn Ik.hoor het graag |
#2
|
||||
|
||||
Naar de 200 pk gaan met dit blok gaat lastig worden. En als het lukt kost het een godsvermogen en dan is de vraag of die nog lekker rijd en betrouwbaar is.
Een 1.8 20VT zou de mooiste optie zijn.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
ja daar dacht ik ook aan maar dat blokje is niet plug and play of wel ? en zo niet kost het ook weer een hoop met aanschaf en inbouwen |
#4
|
|||
|
|||
goedkoop - snel - betrouwbaar
kies twee dingen uit Vergeet het niet: je verscnellingsbak lijdt er ook onder. En nu schijnen Lupo TDI gewoon een 02A bak te hebben, maar ik weet niet hoe het met de GTI zit. Als dat een of ander "Lupo - Polo" bak is, dan gaat ie ook kapot zonder extra vermogen |
#5
|
||||
|
||||
Aleen de TDI heeft die bak volgens mij
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#6
|
||||
|
||||
Onder een Lupo GTI zit een 085 en vergis je niet in een GTI bak die kunnen met een kleine aanpassing rond de 250 pk aan.
Heb een bak gebouwd die met een 275 pk turbo motor rond reed (de motor kon het niet aan) Bijna alles in een GTI bak is anders en dus ook een stuk duurder. |
#7
|
|||
|
|||
ah, weer wat bijgeleerd! dank je!
maar, over het opvoeren van de motor: je komt al vrij snel aan de hoge kosten, omdat je zuigers en drijfstangen en nokkenassen etc. etc. moet gaan vervangen. Als je die motor atmosferisch zo ver opvoert, zal het niet fijn rijden in het dagelijks verkeer. Als je er een turbo op zet, gaat het duur zijn, als je het goed doet. |
#8
|
||||
|
||||
Nokassen zijn al gedaan plus een chip opmaat maar vind de 160 pk nog net wat te weinig wil liefst nog iets meer vermogen hebben
|