|
||||
|
||||
Vast vliegwiel AFN
Dag allen,
Ik wil een vast vliegwiel installeren op mijn AFN. Na wat Google-en kwam ik voornamelijk sets tegen incl montage. Verder niet heel veel. Misschien zoek ik ook wel verkeerd. Ik begrijp dat in combinatie met een Sachs koppeling dat het helemaal goed zit. Wie weet waar ik zo'n set los kan bestellen of wat voor zoektermen ik moet gebruiken? |
|
||||
|
||||
Bij RD-Techniek heb ik de mijne laten doen en vermelde me dat er geen verschil zat ik de ombouw sets tussen GTI en TDI, vandaar me volgende reactie. Heb de vervangingskit van Sachs eronder zitten welke een vast vliegwiel heeft. RD-Techniek levert hem ook los, letop dat er wel statiegeld op de oude koppeling zit. Richtprijs, pin me er niet op vast maar dacht iets van 650,-
Groeten Quote:
|
|
||||
|
||||
je kan ook evt. een gebruikte pakken van een 90pk 1Z motor bijvoorbeeld.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ooh top, dat past dus ook? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of zelfs 1 van een G60 motor. Zijn ook nog eens lichter dan die van de 1Z TDI
|
||||
|
||||
Quote:
Niet te licht voor een TDI? |
|
||||
|
||||
Ik heb er veel mee gereden en je merkt niet echt dat het lichter is.
Die gecombineerd met een powerclutch van Sachs kan je tot een 200pk en een dikke 400Nm gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Ok top. Misschien is het toch handig om een project topic te starten. Voor alle tips alleen al |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, heb ik ook gereden op mijn AFN