![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kwam op THE SAMBA deze advertentie tegen
http://www.thesamba.com/vw/classifi...l.php?id=182879 Misschien zijn er nog meer mensen geinteresseerd en kunne we een aantal van deze dingen bestellen, ik ben er wel voor in. Wie nog meer.
|
||||
|
||||
![]() Ik doe ook wel mee, weet niet of het er daadwerkelijk op komt als het doorgaat maar wel leuk om te hebben!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat worden dan de koplampbeschermers van Sabine... ![]() ![]() Sorry, dit was te erg inkoppen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() walter je draait door!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien moet het ook op de Kampf passen
37 dollar including alles via paypal. Tempting |
|
||||
|
||||
![]() deze gaan niet passen op je spijl, maar ik begreep gisteravond dat oskar binnenkort waarschijnlijk een partijtje binnenkrijgt dat wel op een spijl past
|
||||
|
||||
![]() het partijtje waar oskar het gister over had zijn van die gaas units die hij er nu ook op heeft zitten. die passen gewoon over de bestaande lamp heen
|
||||
|
||||
![]() Klopt helemaal Pim. Ik krijg binnenkort 4 sets binnen en ze gaan zo rond de 60 euri's kosten. Ze zijn NOS, alleen zonder verpakking. Mocht iemand ook een setje willen, stuur me dan ff een pm.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
you've got my attention dude !! (1 setje voor mij, maar dat wist je al ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is zoiets ook niet te krijgen voor een MK1!?!?!?! heb nu binnen 2 mnd en ik rij op het moment erg weinig, m'n 2e set lampen!
![]() ![]() ![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
![]() en een setje voor mij, dan heb ie er dus nog 2 over
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk.. maar dat wordt me iets te prijzig. Kruk@b: als je naar Budel komt denk je dan s.vp. aan m'n gordijnrailtje? Je mag 'm ook houden voor 20,- (dat heb ik er zelf namelijk ook voor betaald). |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oskar: Je hebt een PM ! Afspreken in Budel? |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm ff een type 3 topic vervuilen dan maar.
1 setje voor Pim 1 setje voor Frank 1 setje voor Leon (toch wel?) 1 setje nog te koop. (iemand?) |
|
||||
|
||||
![]() Oke, maar die zijn het niet hoor. Ze lijken erop, alleen hebben ze een witte rand. Als je die eraf haalt hou je wel ongeveer zoiets over.
Ze zien er zo uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()