|
||||
|
||||
47. Int. Osnabrucker ADAC Bergrennen
Zo weekendje Bergrennen is achter de rug wat een topweekend en natuurlijk zodra je door de poortjes liep kwam je langs de hoofdacts van het event.
Prospeed audi S1 uit Bulgarije.... Keith Edwards audi S1 uit Engeland..... Vergezeld door Keith Murray met zijn audi 80 1.4T met respectievelijk 450PK! Daarnaast een C kadet GT-R op anabolen :P Wat ik er cool vond was de vw golf flatnose, de een vindt em zo lelijk als de nacht de ander vindt em super ik was van de tweede mening Tsja.... alles was gewoon super om te zien en te horen vanaf de kleine abarth's totaan de S1's Volgend jaar gewoon weer het hele weekend want ja Der Berg Ruft!!! Orginal Porsche.... NO REPLICA!
|
||||
|
||||
Prospeed Audi Quattro S1 - Nikolay Zlatkov - Osna…:
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by René : 05-08-2014 at 23:09. Reason: filmpje zichtbaar gemaakt |
|
|||
|
|||
Man wat zal jij een kicke weekend hebben gehad!
Hier kan geen enkel vw evenement tegenop,hopelijk volgend jaar ook mee |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vinden wij dus ook je kan en mag overal komen, praatje maken met de coureurs. Echt een topsfeer daar dus daarom 1&2 augustus 2015 al in onze agenda genoteerd want dan is de 48ste editie
|
||||
|
||||
Super dik! Ik wil hier altijd nog een keer heen, misschien volgend jaar
|
||||
|
||||
Opel Kadett C Coupé V8 GT/R - Holger Hovemann - O…:
BMW Z4 DTM:
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by René : 06-08-2014 at 10:25. Reason: filmpjes zichtbaar gemaakt |
|
||||
|
||||
Gaaf zeg, misschien volgend jaar ook maar es gaan kijken
|
|||
|
|||
Heb je ook toevallig fotos van de nsu klasse gemaakt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Enigste die ik heb.... zal me maten eens vragen of die wel meer hebben van de NSU klasse zijn mooie kleine herriemakers iig
|
|||
|
|||
Dat zou ik erg op prijsstellen .
Kon dit jaar helaas niet heen |
|
||||
|
||||
Volgend jaar ben ik er ook zeker!
|
|||
|
|||
Last edited by jeppo : 10-08-2014 at 18:17. |
|
|||
|
|||
hier een paar van mij
|
|
|||
|
|||
NSU TT
|
||||
|
||||
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks heren , dat zijn mooie foto`s geworden .
|
|
|||
|
|||
Wat zullen jullie hebben genoten,heb spijt dat ik naar mivw ben gegaan zeg
Volgend ga ik ook zeker |
|
||||
|
||||
Dit was echt een ervaring, zelfs zonder beeld en alleen het geluid is zo ontzettend vet!
|
||||
|
||||
Quote:
Wij al twee jaar geen spijt dat we NIET naar Mivw zijn gegaan