|
||||
|
||||
Paddokingnr1
Hallo,
Hierbij stel ik me even voor als nieuw lid. Ik heet Marcel, maar ben op het net beter bekend als Paddokingnr1. Ik heb in maart een Polo 2F uit 1992 gekocht met nog geen 109000 op de teller. Natuurlijk waren (en zijn) er een aantal punten (is toch normaal bij een auto van 20 jaar ) Wat is er tot nu toe gedaan: 1. Een roestplek op de rechter zij scherm. 2. Jawel, de accuwak. 3. Tevens is de dame op nog een paar plekken aan de onderkant onder handen genomen betreffen kleine roestplekken. 4. Er zat een kleine lekkage bij de koppakking, deze is vervangen. 5. Ik heb een nieuwe hoes om de versnellingspook (originele hoes was totaal versleten). 6. Nieuwe vloermatten. 7. Een geluidsinstallatie met nieuwe luidsprekers (luidsprekers die erin zaten hadden afgebroken aansluitingen en de vorige eigenaar had diverse kabeltjes voor de radio afgeknipt ) Wat er nog moet/gaat gebeuren: 1. Bij de voorruit zit linksonder een roestplek, dit zal eruit gesneden worden en vervangen worden met een nieuw plaatje. 2. Centrale deurvergrendeling op de deuren. 3. Kleine beschadigingen rondom de auto (kleine deukjes, krasjes en lakbeschadigingen). 4. Langzaam aan de auto wat netter maken (bumper is dof, onder de motorkap schoonmaken, etc). En voordat ik het vergeet Dit zijn oude foto's van maart. |
|
|||
|
|||
Mean Green machine
|
|
||||
|
||||
Even een kleine update.
Ik heb een aanhanger op de kop kunnen tikken: Deze aanhanger wordt nagelopen op wat er verbeterd moet worden en van buiten opnieuw gespoten in de kleur (jawel) groen |
|
||||
|
||||
Weinig voorkomend kleurtje op de polo.
Is die aanhanger zo zwaar,omdat hij zo in zn kont hangt
|
||||
|
||||
Gaaf karretje
|
||||
|
||||
@ golfje_295.000
De aanhanger is niet een van de lichtste, maar wat wil je als die gemaakt is van een halve auto En daar komt bij dat het meeste gewicht voor de wielen zit. Meestal is die verdeling bij een aanhanger beter verdeeld. @ VW Johs Thanks, vond ik ook wel |
|
||||
|
||||
Even een update.
De blauwe aanhanger is verkocht, omdat ik een andere tegenkwam (deze is nog zwaarder dan de blauwe). Deze heb ik van buiten al wat aangepast |
|
||||
|
||||
mooie polo!
je kunt hem net zo goed verlagen dan valt het niet meer op dat die kar zo zwaar is
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Met al die hobbels en heuvels hier in de buurt.
Ik moet nu al uitkijken als ik zo'n achterlijke hobbel over ga met de aanhanger erachter, laat staan als ik hem nog verlaag ook. |
|
||||
|
||||
leuke kar
|
||||
|
||||
Nette combi in Polizei stijl