|
|||
|
|||
Kronik-_Skunk
hallo, ik heet Martijn. ik woon in Belgie en ben 25 jaar. dat is het.
in volgorde mijn auto's en huidige wagen. de eerste was een Golf 3 '94 platte 2l platte diesel. daarna mijn Golf 2 (die ik nog elke dag mis) het was een 1.8 benzine Carbu. op AP-schroefkit, veerpootbruggen K&N luchtfilter en 13" Smoor. + ditjes en datjes. omwille van mijn nieuwe job en in combinatie met het verbruik van zo een kar was ik genoodzaakt deze te verkopen, zoals je zult zien had ik iets moois in de plaats gekocht maar verder niet veel meer mee gedaan. het was dus een Skoda Superb geworden. ik deed dagelijks + 100 kilometer en wou dan ook comfortabel op de baan kunnen. stond mooi op 18". MAAR omdat ik na 2 jaar voor mijn werk dichter bij huis mocht werken, zo een 3 kilometer van mijn werk woon + ik de Superb steeds meer gebruikte als bestelwagen vond ik het zonde om zo een wagen te misbruiken. ik deed in plaats van +100 kilometer per dag nog een luttele 10km. dus bye bye Superb! (wij zijn ook een cafe gestart en had nood aan een praktischer voertuig.) Het is dan maar een Caddy 2 geworden uit 2001 met golf 4 1.9 TDI erin. momenteel staat die op een schroefset van bij de Chinees. tussen het bieren tappen en mijn andere job zal deze stuk per stuk onder handen genomen worden. hier en daar een beetje roest bijwerken maar zo snel mogelijk werk maken van een degelijke muziekinstallatie en deftiger schroefset. ik zal dezer dagen een betere foto bijplaatsten zodat je de velgen beter ziet. aangezien ik van de Caddy niet veel ken is alle info interessant ivb compatibele onderelen van andere vw-VAG modellen. Last edited by Kronik-_Skunk : 23-07-2014 at 15:53. |
|
||||
|
||||
Leuk die bumpers zo...
Welkom
|
|||
|
|||
Quote:
Thank's mate! Die zullen wel nog even zo blijven tot ik er een andere kleurcombo bij bedenk |
|
|||
|
|||
kleine update
Vandaag een oplossing bedacht voor een betere sound in de Caddy want Metal Core uit de standaard speakers klinkt nogal slapjes. Om aan te sluiten bij de look van de Caddy is dit mijn oplossing geworden. aangezien standaard boxen in de laadbak plaatsen geen optie is (het geluid komt dan van onderaan en dan hoor je er niet veel van) en omdat ik het praktisch nut van de laadruimte niet wou opgeven door woofer(s) + versterker en dergelijke te plaatsen is het dus wat steiger materiaal geworden met boxen van de home cinema. ik had de boxen al eens aangesloten op de radio en dat klonk niet mis. |
|
||||
|
||||
Welkom, mooi opgelost met die steigerpijpen