Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 21-07-2014, 10:10
luuk270 luuk270 is offline
Forum Newbee

Default golf 1 cabrio project, 1983, originele gli

Omdat ik er door tijdgebrek niet meer aan toe kom bied ik bij deze mijn golf 1 cabrio project aan. Het laatste half jaar heeft de auto droog in de stalling gestaan en is er ook niks meer aan gedaan. Het meeste werk heb ik al gedaan aan de auto. Ik heb de auto in 2012 gekocht met het idee hem helemaal op te knappen en er zelf in te gaan rijden. De wagen moest eruit zien alsof hij zo uit de fabriek was gekomen. De golf komt uit zwitserland, is voorheen van een ouder echtpaar geweest, de wagen zal dus op kenteken moeten worden gezet en hoeft dus niet overgeschreven en geschorst te worden.
De auto staat helemaal in de epoxy, een voorscherm wilde was ik niet tevreden over en wilde ik overnieuw doen. Verder is de auto bijna spuitklaar. Originele kleur rood LA3A.
De remmerij van de auto heb ik helemaal vervangen, inclusief de remleidingen van voor tot achter, remklauwen zijn gereviseerd, hoofdremcilinder is gereviseerd, nieuwe remdrukverdeler achter.
Achteras, draagarmen, naven en aandrijfassen zijn blank geweest en helemaal opnieuw gelakt.
Alle benzineleidingen zijn vervangen, onder de auto en onder de motorkap.
Motor is nagekeken, heel veel slangen, rubbertjes, pakkingen etc zijn vervangen, startmotor is vervangen, injectoren zijn ultrasoon gereinigd, motor loopt goed, alleen de warmloopregelaar moet afgesteld worden,
Interieur is nog in mooie staat bestuurdersstoel heeft wat instapschade, deurpanelen hebben boxjes ingezeten, daar had ik dan originele deurbakken met boxjes in willen zetten, de kap moet ook vervangen worden.
Elektronica is ook nagekeken en alles werkt naar behoren.
Voor ik de wagen naar de stalling heb gebracht heb ik de grootste delen (plaatwerk bumpers, grill, lichten) er weer opgezet, rest heb ik netjes in dozen thuis liggen. de auto is gewoon compleet, is ook rijdbaar, maar moet wel op een oplegger worden vervoerd. Ik heb er veel meer geld inzitten dan ik ervoor terug zal krijgen, maar dit is een mooi project waar het meeste en moeilijkste werk al aan is gedaan.
Golf cabrios zijn als project niet duur, staan er zat tekoop op internet, maar weet dan ook wat je koopt. Ik vraag 800 euro voor de hele auto, vind het zonde hem in delen te verkopen, dit is een mooi project, nog geen 150000 km gelopen, geen enkel puntje roest, en zeker geen afgetrapte bak zoals vele andere cabrios op internet wel zijn
De wagen staat nu droog en veilig op stalling, ik heb momenteel thuis geen plaats dus ik wil hem pas ophalen als er ook een koper voor is. Hij moet niet buiten staan.
Voor vragen of een serieus bod kunt u gewoon een mailtje sturen of even bellen
mvg Luuk

Vraagprijs 800 Euro
Omgevibg Hoensbroek

http://link.marktplaats.nl/m829912037

Posting Rules