|
||||
|
||||
Ervaringen alca cars
Ik heb een potentiele kanshebber gezien voor een leuke daily. Deze staat bij alca cars, ik vroeg me af of iemand hier ervaringen mee heeft?
|
|
|||
|
|||
Een wijs man heeft mij ooit verteld: Koop nooit een auto in Apeldoorn.
|
|
||||
|
||||
Haha, maar dat komt niet voort uit eigen ervaring?
|
|
|||
|
|||
Heb een jaar of 14 geleden (zolang alweer! ) een Mk3 Golf GTI in Apeldoorn gekocht, 80000 km schoon aan de haak gereden ZONDER problemen.
|
||||
|
||||
Quote:
Was het ook een Mk IIV?
|
|||
|
|||
Ik in '02 een Bora 115 pk TDI waar ik anderhalve ton met veel plezier mee heb rondgedieseld. Apeldoorn werd daarvoor vast niet voor niets ook wel 'knutsel-city' genoemd. Maar of je op die ervaringen nu nog moet afgaan is dan weer de vraag. Gewoon gaan kijken en afgaan op je eigen gevoel blijkt toch vaak t beste.
|
|
||||
|
||||
hier ook ,mijn ouwelui wilden een Golf 3 GTI ..overal hier in de buurt wezen kijken..niks als van die hokken in het effen zwart ..rood of Dusty Mauve..ramen met slingers..
uiteindelijk in Apeldoorn een nette Edition 8v gekocht met steenkouwe airco ..de originele wielen ..een smetteloos interieur..etc etc.. jij bent er zelf bij als je een auto koopt...heb je er geen zicht op koop dan een nieuwe Aygo...met tig jaar garantie.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, kun je nagaan hoe lang geleden dat het was!
|
||||
|
||||
Het gaat me ook meer om het bedrijf zelf, tuurlijk moet je er zelf ook wat kijk op hebben maar als mensen nu ontzettend veel negatieve ervaringen mee hebben kan ik me de trip besparen.
|